Η Ελλάδα βλέπει YouTube
Το ελληνικό γραφείο της τελευταίας δημοσιοποίησε ορισμένα στοιχεία σχετικά με τη χρήση του YouTube στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα οποία περίπου το 53% των εγχώριων χρηστών της υπηρεσίας μοιράζεται συστηματικά συνδέσμους της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας διασύνδεσης και ανταλλαγής video.
Επιπλέον, βάσει των στοιχείων της Google, οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν το YouTube κατά κύριο λόγο για την ψυχαγωγία τους (98%), την ενημέρωση τους (75%) καθώς και την επικοινωνία και τη διασύνδεση (65%).
Σημειωτέον πως κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες video ανεβαίνουν στο YouTube, ενώ κάθε μήνα το YouTube δέχεται περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Επιπλέον, η Google δημοσίευσε το YouTube Ads Leaderboard για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη λίστα που τιμά τις 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις που οι Έλληνες χρήστες παρακολούθησαν περισσότερο το 2014. Ο τρόπος με τον οποίο οι διαφημίσεις αυτές κατατάχθηκαν στη λίστα βασίστηκε σε αλγόριθμο που λαμβάνει υπόψη πληρωμένα και οργανικά views καθώς και τη διάρκεια παραμονής των χρηστών σε κάθε video. Στην κορυφή βρέθηκαν οι δύο διαφημίσεις της Nike με αφορμή το Μουντιάλ του περασμένου καλοκαιριού.