Βραδιά διακρίσεων για την DPG Digital Media στα Digital Media Awards 2015!
Tο Newsbomb.gr και συγκεκριμένα το Bomb Plus, το πρωτοποριακό online περιοδικό, το οποίο εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG Digital Media, βραβεύθηκε στην κατηγορία “Best Outstanding New Project/Product” λαμβάνοντας Ασημένιο Βραβείο.
Οι βραβεύσεις όμως δεν τελείωσαν εκεί. Το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing” απονεμήθηκε στην καμπάνια “Find My Honda Civic” που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για την Honda εξ’ ολοκλήρου από τη δημιουργική ομάδα της DPG Digital Media.
Επίσης, με Ασημένιο βραβείο τιμήθηκε το Queen.gr, το κορυφαίο γυναικείο site στην κατηγορία “Best Vertical / Thematic Blogs”.
Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που τα Μέσα τα οποία διαθέτει ή/και εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG Digital Media ξεχωρίζουν στα συγκεκριμένα βραβεία, καθώς και πέρσι το Queen.gr είχε διακριθεί με Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing”.
Οι συγκεκριμένες διακρίσεις αποκτούν ακόμη πιο σημαντική διάσταση, καθώς αφορούν νευραλγικές κατηγορίες και επιβραβεύουν τόσο τις πρωτοποριακές ιδέες που η DPG Digital Media προσφέρει στην αγορά, όσο και το ποιοτικό content αλλά και τις έξυπνες προτάσεις παρουσίασης του περιεχομένου αυτού.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι καινοτόμες εμπορικές ιδέες μας και η πρωτοποριακή μας προσέγγιση στο περιεχόμενο των Μέσων που εκμεταλλευόμαστε, αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται» δήλωσε σχετικά η κυρία Τίνα Φερεντίνου, CEO της DPG Digital Media.
«Βραβεύσεις όπως αυτές των Digital Media Awards αποτελούν για εμάς κίνητρο να συνεχίσουμε τη δημιουργική μας προσέγγιση στο χώρο των ψηφιακών εκδόσεων» τόνισε.
Τα βραβεία αυτά σε συνδυασμό με τις συνεχείς επιτυχίες και τα υψηλά νούμερα επισκεψιμότητας της DPG Digital Media, όπως αποτυπώνονται στις επίσημες μετρήσεις της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), επισφραγίζουν με τον πλέον επίσημο τρόπο την υψηλή ποιότητα του περιεχομένου αλλά και των παρεχομένων υπηρεσιών της DPG Digital Media σε κοινό και αγορά.