Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», τα διαφημιστικά έσοδα του reality είναι αυτά που μπορούν να «χωρέσουν» στις τρεις ή τέσσερις διαφημιστικές ζώνες των 12 λεπτών που παρεμβάλλονται καθημερινά στα επεισόδια.
Κάθε δευτερόλεπτο διαφημιστικής προβολής σε αυτές τις ζώνες κοστίζει πανάκριβα και κάθε μέρα που περνά θα κοστίζει ακριβότερα, λόγω του υψηλού ενδιαφέροντος που εκδηλώνουν οι διαφημιστικές εταιρείες.
Όταν ξεκίνησε το παιχνίδι, ο διαφημιζόμενος αγόραζε διαφημιστικό χρόνο προς 90 ευρώ το δευτερόλεπτο. Το μάξιμουμ των εσόδων, λοιπόν, που μπορούσε να επιτευχθεί ημερησίως ήταν 260.000 ευρώ.
Ωστόσο, από τα μέσα Μαρτίου, το ενδιαφέρον των διαφημιστών αυξήθηκε και το τιμολόγιο ακρίβυνε, φτάνοντας τα 120 ευρώ το δευτερόλεπτο!
Διαβάστε επίσης: