Αύξηση της on line διαφημιστικής δαπάνης
Τα 40 εκατ. ευρώ έφτασε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο του 2011.
Το ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising bureau) κατέγραψε για το δεύτερο τρίμηνο του έτους επενδύσεις ύψους 24 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της καθιερωμένης καταγραφής του μεγέθους της ελληνικής αγοράς, στην οποία συμμετείχαν 25 online publishers και διαφημιστικά δίκτυα αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από 150 ιστοσελίδες (websites).
Η ανάπτυξη αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στις ενισχυμένες επενδύσεις από τους κλάδους των χρηματοοικονομικών, των τηλεπικοινωνιών και κυρίως του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των καταναλωτικών αγαθών, ο οποίος μάλιστα πλέον αντιστοιχεί στο 1/5 της συνολικής δαπάνης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εικόνα αυτή ενισχύει τη θέση της ψηφιακής επικοινωνίας ως κοιτίδας δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς τόσο συνολικά, όσο και σε μερίδια επιμέρους κλάδων διαφημιζόμενων, η Ελλάδα συγκλίνει σε ρυθμούς ανάπτυξης με τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες του δικτύου ΙΑΒ.