Οι φωτογραφίες δεν είναι πάντα... αληθινές
Καθημερινά μέσω περιοδικών μόδας, βομβαρδιζόμαστε με εικόνες διασημοτήτων με ατελείωτα πόδια, αψεγάδιαστο δέρμα, και ούτε ίχνος ρυτίδων.
Οι εικόνες αυτές δημιουργούν μάταια προσδοκίες στους κοινούς θνητούς κι έτσι οργανώσεις υγείας εφιστούν την προσοχή σχετικά με τον κίνδυνο των εξωπραγματικών προσδοκιών της εικόνας του σώματος που δημιουργούνται ιδιαίτερα στα νέα κορίτσια.
Αποδεδειγμένα άλλωστε η παρουσία αυτών των μη ρεαλιστικών και άκρως εξιδανικευμένων εικόνων έχουν συνδεθεί με τις διατροφικές διαταραχές και την εικόνα του σώματος τους που πολλές φορές προκαλεί δυσαρέσκεια στους άνδρες, στις γυναίκες αλλά και στα παιδιά.
Οι επιστήμονες λοιπόν προτείνουν προκειμένου να προστατευθούν τα συμφέροντα των εκδοτών, των διαφημιστών , αλλά και των καταναλωτών να προειδοποιούν όταν η εικόνα ενός ατόμου έχει αλλοιωθεί ψηφιακά.
Όταν δημοσιεύεται δηλαδή μια φωτογραφία, θα μπορούσε να γίνεται ενημέρωση στους καταναλωτές για το πόσο αυτή έχει αλλοιωθεί και έχει απομακρυνθεί από την πραγματικότητα.