Σημαντική αύξηση για την Online διαφημιστική δαπάνη

Συγκρατημένη αύξηση παρουσιάζει η online display διαφημιστική δαπάνη για το τρίτο τρίμηνο του έτους (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), φτάνοντας στα 16,7 εκατ. ευρώ. Τα στοιχεία προέρχονται από έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas.
1'


Σε μια από τις πιο δύσκολες χρονιές λόγω της οικονομικής κρίσης, με τις διαφημιστικές επενδύσεις να υποχωρούν, το display παρουσιάζει για τους πρώτους εννέα μήνες του 2011, αύξηση 27%, αφήνοντας περιθώρια για μια ασφαλή πρόβλεψη για το κλείσιμο της χρονιάς με ανάπτυξη άνω του 25%.

Στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα περνά ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών , με μερίδιο περίπου 25% της συνολικής δαπάνης, παρουσιάζοντας αξιόλογη αύξηση στο επίπεδο εννιαμήνου.

Στον ίδιο δρόμο βρίσκεται και ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών με το μερίδιο του να ξεπερνά το 18% σε επίπεδο εννιαμήνου, σε σχέση με το 13% της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Η έρευνα πραγματοποιείται από το IAB Hellas από το 2002, και πλέον περιλαμβάνει 24 online publishers που εκπροσωπούν εμπορικά περισσότερα από 150 websites του Ελληνικού Internet.