Νέα εποχή, νέα… «ραντεβού»: Όταν η «επίσκεψη» στην τράπεζα αποκτά άλλο νόημα!
Δισεκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη είδαν την καθημερινότητά τους να αλλάζει, να υφίσταται αδιανόητους -έως τότε- περιορισμούς, ενώ αρκετά ζητήματα απλώς μπήκαν στην αναμονή, επ’ αόριστον. Η πανδημία του κορονοϊού είναι ένα κοσμοϊστορικό γεγονός που ανέτρεψε τις ισορροπίες και επίσπευσε αλλαγές, οι οποίες ίσως, σε διαφορετική περίπτωση, να χρειάζονταν πολύ περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν από τους πολίτες. Πρέπει να παραδεχθούμε πως η πανδημία αυτή, που έχει κοστίσει τη ζωή σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους και έχει προκαλέσει την οικονομική καταστροφή επίσης πάρα πολύ μεγάλου τμήματος του πληθυσμού, ήταν η αφορμή για να δούμε όλοι μας την καθημερινότητά μας υπό ένα νέο πρίσμα -και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να βελτιώσουμε όσες πτυχές της «περνούν από τα χέρια μας».
Καταρχάς, φαίνεται πως ως κοινωνία, αποκτήσαμε περισσότερη υπομονή -γεγονός που αποδεικνύεται από… τις ουρές στα ταμεία του σούπερ μάρκετ! Καθένας περιμένει πρώτα να ολοκληρώσει τα ψώνια του ο προηγούμενος, να τα τακτοποιήσει στις τσάντες του και να απομακρυνθεί, πριν τοποθετήσει τα δικά του ώστε να εξυπηρετηθεί -μια αλλαγή αρκετά σημαντική.
Εκεί που εντοπίζεται η μεγάλη διαφορά είναι στην εξυπηρέτησή μας από τις υπηρεσίες με τις οποίες συναλλασσόμαστε. Η Alpha Bank καινοτομεί σε αυτόν τον τομέα και με την υπηρεσία myAlpha Ραντεβού, η εξυπηρέτηση πελατών της Alpha Bank αλλάζει επίπεδο: Μπορούμε τώρα να προγραμματίζουμε τα ραντεβού μας εύκολα και απλά μέσω της ιστοσελίδας της τράπεζας! Εισάγουμε τα στοιχεία μας στην ειδική φόρμα, επιλέγουμε οι ίδιοι το κατάστημα που μας εξυπηρετεί και τον λόγο για τον οποίο θέλουμε να κλείσουμε το ραντεβού. Οι επιλογές για τους πελάτες όμως δεν τελειώνουν εκεί, καθώς μέσω του myAlpha Ραντεβού, μπορούμε να επιλέξουμε και τον τρόπο εξυπηρέτησης που ταιριάζει στις ανάγκες μας:
-Με προγραμματισμένη επίσκεψη στο κατάστημα
-Μέσω βιντεοκλήσης
-Με τηλεφωνικό ραντεβού
Χωρίς αναμονή, ακόμα και από το σπίτι μας, αν αυτό επιθυμούμε, συνομιλούμε με τους εκπροσώπους της τράπεζας στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και διευθετούμε όλα μας τα ζητήματα με τον καλύτερο, ασφαλέστερο και γρηγορότερο τρόπο! Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή μέσω βιντεοκλήσης ή ακόμα και από κοντά, με ασφάλεια και χωρίς αναμονή -αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του καλύτερου «ραντεβού», τότε ποιος είναι;
Ακόμα ένα από τα «ραντεβού» που άλλαξε προς το καλύτερο μέσα στο 2020, είναι αυτό που αναπόφευκτα έχουμε με το Δημόσιο: Οι ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες «αναγκάστηκαν» να θέσουν ένα τέλος στις πολύωρες αναμονές και στις ουρές δεκάδων ατόμων που έως τώρα παρατηρούσαμε αρκετά συχνά και πλέον απαιτείται ραντεβού για να εξυπηρετηθούμε. Φυσικά, δεν μιλάμε για αλλαγή επιπέδου myAlpha Ραντεβού, όμως, τουλάχιστον, πρόκειται για μία αλλαγή του Δημοσίου προς τη σωστή κατεύθυνση!
Διότι, αυτή τη στιγμή, το myAlpha Ραντεβού αποτελεί τον ιδανικότερο τρόπο εξυπηρέτησης για εμάς τους πολίτες. Εμείς κλείνουμε ηλεκτρονικά (που σημαίνει άμεσα και όποια ώρα και στιγμή μας εξυπηρετεί) μια συνάντηση με την Alpha Bank, επιλέγοντας όμως και τον τρόπο που θέλουμε να γίνει η συνάντηση αυτή: Διά ζώσης, τηλεφωνικά ή με βιντεοκλήση. Ως πολίτες και πελάτες της τράπεζας επιλέγουμε myAlpha Ραντεβού για να έχουμε εμείς τον έλεγχο όχι μόνο του πότε θα διευθετηθεί το ζήτημά μας, αλλά και του τρόπου με τον οποίο θα γίνει αυτό! Αδιαμφισβήτητα, ένα «ραντεβού» που αλλάζει τη ζωή μας προς το καλύτερο!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr