Αυτοί είναι οι καλύτεροι πωλητές: Γιατί παίζουν ρόλο οι... τρίχες

Έρευνα κατέγραψε ποιοι πωλητές έχουν περισσότερες πιθανότητες να κατακτήσουν το μπόνους για υψηλότερες επιδόσεις.
PIXABAY

Η έρευνα επικεντρώθηκε στο παρουσιαστικό των πωλητών και συγκεκριμένα στις... τρίχες τους.

Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να εμπιστευτούν έναν πωλητή με μούσι από ό,τι κάποιον συνάδελφό του με ένα περιποιημένο μουστάκι ή με ένα κοντό γένι.

Οι συντάκτες της έρευνας που δημοσιεύτηκε στο Journal of Business Research υποστηρίζουν ότι οι τρίχες στο πρόσωπο δημιουργούν την εντύπωση μεγαλύτερης εμπειρίας και εμπιστοσύνης, στοιχεία που αυξάνουν τις πιθανότητες μιας πώλησης ή μιας γενικότερης ικανοποίησης εκ μέρους του πελάτη.

Η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία από αρκετές επιχειρήσεις και, όπως σημειώνεται, δεν επηρεάζεται από την εθνικότητα, το φύλο ή την ηλικία είτε του πελάτη είτε του πωλητή.

Χρησιμοποιώντας το Facebook Ad Manager οι ερευνητές δημοσίευσαν διαφημίσεις με πρωταγωνιστή έναν μουσάτο και έναν πιο περιποιημένο πωλητή.

Η διαφήμιση με τον δεύτερο πρωταγωνιστή συγκέντρωσε τέσσερις φορές περισσότερα click. «Το μούσι δείχνει να εκπέμπει ένα μήνυμα εμπειρίας, στοιχείο κλειδί για την επιτυχία στο κλάδο των πωλήσεων» υποστηρίζει ο καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Τέξας, Ντέιβιντ Σιλβέρα.

«Τα γένια μπορεί να έρχονται και να φεύγουν από τη μόδα όσον αφορά το ενδεχόμενο αύξησης της φυσικής έλξης, αλλά από την οπτική της εξέλιξης τα γένια αποτελούν ένα στοιχείο προς τους άλλους για την αρρενωπότητα, την ωριμότητα, την ικανότητα και την δύναμη της ηγεσίας» υποστήριξε από την πλευρά της η επικεφαλής της έρευνας και καθηγήτρια στο τμήμα Μάρκετινγκ του πανεπιστήμιου St. Edwards στο Τέξας.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.