ΟΠΑΠ: Καθαρά κέρδη 205,3 εκατ. ευρώ το 2020

Στα 1,129,8 δισ. ευρώ διαμορφώθηκα τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του ΟΠΑΠ το 2020, μειωμένα κατά 30,3% σε ετήσια βάση, ωστόσο τα καθαρά κέρδη χρήσης 2020 διαμορφώθηκαν στα 205,3 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 1,5%.
INTIME

Το μικτό κέρδος από παιχνίδια μειώθηκε το 2020 κατά 32,3% και διαμορφώθηκε σε 421,2 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το 2020 μειώθηκαν κατά 36,9%, στα 260,3 εκατ. ευρώ. Τα λειτουργικά έξοδα χρήσης 2020 διαμορφώθηκαν στα 267,7 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 0,5% σε σχέση με πέρυσι.

Στη βάση της κερδοφορίας που σημειώθηκε το 2020 η πρόταση της διοίκησης προς τη Γενική Συνέλευση των μετόχων που θα πραγματοποιηθεί στις 17 Ιουνίου αφορά σε διανομή μεικτού μερίσματος 0,45 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση 2020.

Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, δήλωσε τα εξής:

«Παρότι το τέταρτο τρίμηνο ήταν ένα ακόμη τρίμηνο κατά το οποίο οι δραστηριότητες μας επηρεάστηκαν σημαντικά από τον κορωνοϊό, λόγω του κλεισίματος των καταστημάτων και των περιορισμών που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ο ΟΠΑΠ επέδειξε για μια ακόμη φορά σημαντική ετοιμότητα, σε επιχειρησιακό και οικονομικό επίπεδο, ώστε να μετριάσει το σχετικό αντίκτυπο, αξιοποιώντας το διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο του.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων μας συνεισέφερε σημαντικά στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, καθώς τόσο τα έσοδα από διαδικτυακά παίγνια, όσο και η βάση των πελατών μας, ανήλθαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκε η επένδυση μας στην Kaizen Gaming, που διαθέτει το κορυφαίο brand Stoiximan, ενισχύθηκε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των παιχνιδιών μας και προσφέρθηκε αποτελεσματική στήριξη στους συνεργάτες του δικτύου μας.

Κοιτώντας προς το μέλλον και έχοντας διασφαλίσει την ισχυρή χρηματοοικονομική θέση και τα ταμειακά διαθέσιμά μας, συνεχίζουμε – παρά τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν – να χτίζουμε πάνω σε όσα έχουμε ήδη επιτύχει. Με σιγουριά, επιδιώκουμε την επιτυχημένη υλοποίηση της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του ΟΠΑΠ, της στρατηγικής Fast Forward, ώστε να προσφέρουμε ακόμη καλύτερα παιχνίδια και ψυχαγωγία στους πελάτες μας».