Influencer Marketing: Αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - Η «απόδειξη» στο Infographic του Newsbomb.gr

Τα στοιχεία που αποδεικνύουν πως αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση.

Δεν χρειάζεται να διαθέτουμε λογαριασμούς στα social media για να καταλάβουμε πως ζούμε την εποχή της «κυριαρχίας» των influencers, των ανθρώπων που μέσα από την οθόνη ενός κινητού προσπαθούν καθημερινά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και τo «follow» των ακολούθων τους. Ακόμη και όσοι δεν ασχολούμαστε ιδιαίτερα με το συγκεκριμένο διαδικτυακό… σπορ, δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε πως οι influencers ασκούν σημαντική επιρροή στο κοινό και όχι μόνο. Όπως έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια, το παραδοσιακό marketing δείχνει να χάνει όλο και περισσότερο «έδαφος» από το influencer marketing, το οποίο παρουσιάζει πολύ μεγαλύτερη και καλύτερη απόδοση στο λιγότερο δυνατό χρόνο.

Αυτό δεν οφείλεται μόνο στο εκάστοτε πρόσωπο, αλλά στο γεγονός πως το marketing influencer δημιουργεί μέσα από αυτό το πρόσωπο, δηλαδή τον influencer, ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό, απενοχοποιεί και «κρύβει» καλά τη διαφήμιση, δημιουργεί μία βαθύτερη και πιο ουσιαστική σχέση ανάμεσα στον καταναλωτή και το προϊόν ή την υπηρεσία. Επόμενο είναι, λοιπόν, πως το influencer marketing αλλά και η «στρατιά» από influencers που αυτό δημιούργησε, θα συνεχίσουν αν μας απασχολούν για πολλά χρόνια ακόμη. Παρακάτω, έχουμε συγκεντρώσει και τα στοιχεία της έρευνας «The State of Influencer Marketing 2021: Benchmark Report» που επιβεβαιώνουν όλα τα παραπάνω!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ INFOGRAPHIC ΤΟΥ NEWSBOMB.GR

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα αποτελέσματα σχετικά με την έρευνα

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.