Γιατί το efood βρίσκεται στη λίστα με τους πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα

Ένας από τους βασικούς λόγους επιλογής μίας θέσης εργασίας είναι, φυσικά, η χρηματική αμοιβή που λαμβάνει ο εργαζόμενος. Όμως, το πόσα χρήματα παίρνεις δεν αποτελεί πάντα το μοναδικό κριτήριο προκειμένου κάποιος να επιλέξει να εργαστεί σε μία επιχείρηση. Υπάρχουν μία σειρά από παράγοντες που σχετίζονται με αυτό που αποκαλείται «εργασιακό περιβάλλον».

Γιατί το efood βρίσκεται στη λίστα με τους πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα
6'

Πρακτικά, ένα καλό εργασιακό περιβάλλον περιλαμβάνει αφενός τις ανάλογες με τον όγκο εργασίας και τις ευθύνες που τη συνοδεύουν και αφετέρου τις δυνατότητες εξέλιξης ως εργαζόμενος και ανέλιξης μέσα στην διοικητική ιεραρχία, όπως, φυσικά, και τις παροχές που υπάρχουν. Παροχές που ξεκινούν από κάρτες φαγητού και ιδιωτικής ασφάλισης μέχρι και τον εξοπλισμό εκείνο που θα επιτρέψει να γίνεται η καθημερινότητα του εργαζόμενου πιο εύκολη και πιο παραγωγική.

Ένας άλλος παράγοντας επιλογής είναι οι ρυθμοί ανάπτυξης που παρουσιάζει μία επιχείρηση. Αν δηλαδή επεκτείνει τις δραστηριότητες, μεγαλώνει και καλύπτει τις επιπλέον ανάγκες της επενδύοντας στο κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό.

Όλα τα παραπάνω είναι ο λόγος που αν δει κάποιος τις επιλογές σε διαγωνισμούς όπως είναι το Best Workplaces, θα συνειδητοποιήσει ότι νικητές είναι, στις περισσότερες περιπτώσεις, οι εταιρείες που πληρούν πολλά περισσότερα κριτήρια από το μισθολογικό, τα οποία είναι πολλές φορές είναι και εκείνα που καθιστούν έναν εργοδότη περισσότερο ελκυστικό από κάποιον άλλον.

Στα ελληνικά βραβεία των Best Workplaces, μία από τις επιχειρήσεις, η οποία τα τελευταία 2 χρόνια, έχει βρεθεί πολύ ψηλά στη σχετική κατάταξη είναι το efood, η μεγαλύτερη εταιρεία στο χώρο του delivery στην Ελλάδα, καθώς την πλατφόρμα της βρίσκονται περισσότερα από 20.000 καταστήματα που εξυπηρετούν πελάτες σε 100 πόλεις. Μάλιστα, από την 5η θέση που πέτυχε το 2020 όταν και συμμετείχε για πρώτη φορά στον σχετικό διαγωνισμό, βρέθηκε το 2021 στην 3η θέση. Σημειωτέον ότι η επιλογή γίνεται με βάση τις απόψεις των εργαζομένων στην κάθε επιχείρηση που συμμετέχει.

Πώς, όμως, έχει πετύχει το efood να βρεθεί μεταξύ των πιο ελκυστικών εργοδοτών στην Ελλάδα; Ένας λόγος είναι η κουλτούρα που υπάρχει και είναι η ίδια από τη στιγμή που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2011 με 2 ανθρώπους μέχρι σήμερα που έχει φθάσει να απασχολεί πάνω από 5.100 efooders, όπως αρέσκονται να αποκαλούνται όσοι απασχολούνται από τη συγκεκριμένη επιχείρηση, η οποία θεωρείται ένα από καλύτερα success stories της τελευταίας δεκαετίας. Κουλτούρα που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια της ομάδας και της λειτουργίας με αξιόπιστα κριτήρια με σκοπό τη βελτίωση των εργαζομένων.

Οι αριθμοί δείχνουν μία εντυπωσιακή ανάπτυξη καθώς ο αριθμός των εργαζομένων αυξάνεται εκθετικά τα τελευταία χρόνια. Το 2016 αυξήθηκε κατά 28%, το 2017 κατά 33%, το 2018 κατά 29%, το 2019 κατά 49% και το 2020 κατά 160%. Είναι προφανές ότι το 2020 ήταν μία χρονιά ιδιαίτερων συνθηκών για τις εταιρείες εξυπηρέτησης παραγγελιών και αγορών αλλά η τάση, όσον αφορά στο efood ήταν σαφώς ανοδική από πιο πριν.

Ενδεχομένως, ένας βασικός λόγος που πολλοί προτιμούν το efood είναι οι δυνατότητες εξέλιξης και ανέλιξης που προσφέρει. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 55% των εργαζομένων στη δημιουργία και υποστήριξη της λειτουργίας του efood είχαν την ευκαιρία να αλλάξουν ρόλο εργασίας ή να ανελιχθούν μέσα στην ίδια ομάδα.

Αυτό που πρέπει να τονισθεί είναι πάντως ότι για το efood αποτελεί πρωταρχικός στόχος η περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζόμενων στην εταιρεία, όπως και η συνεχής εκπαίδευση τους. Γι’ αυτό το λόγο και υπάρχουν διαθέσιμα για όλους τους εργαζόμενους του efood περί τα 45 προγράμματα εκπαίδευσης όπως και 1.000 διαθέσιμα online courses. Μία σαφής απόδειξη για τον στόχο της εταιρείας αναφορικά με την ανάπτυξη δεξιοτήτων των εργαζομένων του μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης, κάτι που δείχνει κιόλας την πρόθεση του efood να αναδείξει και να ενισχύσει τις πραγματικές δυνατότητες του ανθρώπινου δυναμικού του.

Αυτή τη στιγμή, η ομάδα του efood έχει σήμερα 5.100 efooders. Από αυτούς οι 4.290 είναι διανομείς που εξασφαλίζουν την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών των συνεργαζομένων καταστημάτων. Οι υπόλοιποι 810 δημιουργούν και υποστηρίζουν τη λειτουργία του efood, καθώς υπάρχουν 211 ρόλοι εργασίας σε 8 τμήματα και συνολικά 56 ομάδες, όπως οι ομάδες του product, του marketing, του business development, του business development και του customer care, προσελκύοντας νέα ταλέντα διαφορετικών ειδικοτήτων και επαγγελματικών δεξιοτήτων.

Τα 8 τμήματα του efood ασχολούνται με αντικείμενα και δραστηριότητες, τα οποία είναι διαφορετικά μεταξύ τους αλλά ταυτόχρονα αποτελούν βασικά γρανάζια του τρόπου λειτουργίας της εταιρείας.

Για παράδειγμα, το τμήμα του business development είναι εκείνο που σχεδιάζει και υλοποιεί τις νέες υπηρεσίες και τα νέα projects της εταιρείας, ενώ αυτό του business intelligence αξιοποιεί τα δεδομένα που συγκεντρώνονται προκειμένου να παρέχει στα υπόλοιπα τμήματα χρήσιμες πληροφορίες. Από εκεί και πέρα, το νομικό τμήμα ασχολείται με όλα τα ζητήματα που αφορά την προστασία των προστασία των προσωπικών δεδομένων και των νομικών θεμάτων, ενώ το customer care είναι αυτό που έρχεται σε επαφή με τους χρήστες του efood αλλά και τα καταστήματα που συνεργάζεται το efood. Φυσικά, υπάρχουν οι developers που γράφουν τον κώδικα προκειμένου να λειτουργεί η πλατφόρμα όπως και το τμήμα μάρκετινγκ που αναλαμβάνει την προώθηση των υπηρεσιών του efood και τη σωστή επικοινωνία τους.

Βασικά χαρακτηριστικά της ομάδας του efood είναι ο μικρός μέσος όρος ηλικίας, που ξεπερνά μόλις τα 31 έτη, η σχεδόν απόλυτη αναλογία αντρών-γυναικών (51% άντρες-49% γυναίκες), στατιστικό σπάνιο για την ελληνική αγορά καθώς και το υψηλό μορφωτικό επίπεδο, με το 60% των εργαζομένων να είναι πτυχιούχοι και το 15% να κατέχουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Επιπλέον, υπάρχουν και υψηλού επιπέδου παροχές. Στην ομάδα των εργαζομένων που δημιουργούν και υποστηρίζουν τη λειτουργία του efood, παρέχονται ενδεικτικά, ιδιωτική ασφάλιση, κάρτα φαγητού και ειδικά προγράμματα ψυχικής υγείας και ευεξίας, ενώ στην ομάδα διανομής, οι παροχές περιλαμβάνουν παροχή πλήρη επαγγελματικού εξοπλισμού, ανταγωνιστικές αποδοχές (μηνιαίο bonus απόδοσης ή πρόσθετη αμοιβή ανάλογα με τις χιλιομετρικές αποστάσεις καθώς και μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων), εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.

Τα άμεσα σχέδια του efood για τα επόμενα χρόνια, δείχνουν ότι η πρώτη δεκαετία ζωής του, αποτελεί τη βάση για τη μεγαλύτερη ανάπτυξή του. Η ομάδα του efood προβλέπεται να διευρυνθεί περαιτέρω μέχρι το τέλος του 2021, με την πρόσληψη νέων εργαζομένων στα τμήματα τεχνολογίας λειτουργιών, ανθρώπινου δυναμικού, μάρκετινγκ, προϊόντων, επιχειρηματικής ανάπτυξης και πωλήσεων, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία ενίσχυσης της ομάδας των διανομέων.

Στόχος του efood παραμένει η ανάπτυξή του στην Ελληνική αγορά με την ενσωμάτωση νέων κατηγοριών επιχειρήσεων και νέων υπηρεσιών προς τους χρήστες του, με την παράλληλη διατήρησή του στους πιο ελκυστικούς εργοδότες στη χώρα.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Πώς έγινε το τροχαίο με τους επτά νεκρούς και οκτώ τραματίες στην Εγνατία: Εικόνες ντοκουμέντο

Τζένη Μπαλατσινού: Κινδύνευσε η ζωή μου στην τελευταία εγκυμοσύνη – Φύλακας-άγγελος μου ο Κικίλιας

Νέα μέτρα: Πώς θα μπαίνουν οι μη εμβολιασμένοι σε σούπερ μάρκετ και φαρμακεία

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή