Τα Χριστούγεννα θέλουν επικοινωνία χωρίς περιορισμούς και δώρα από την Cosmote

Δημήτρης Μαλλάς

Τις μέρες αυτές τα δώρα έχουν την τιμητική τους. Όπως είναι και μία περίοδος όπου άπαντες χρειαζόμαστε να επικοινωνούμε με τους αγαπημένους μας και το τηλέφωνο μας τόσο το κινητό όσο και το σταθερό «ανάβουν». Χρειαζόμαστε, όμως, και το Διαδίκτυο για να «ανεβάζουμε» εορταστικές φωτογραφίες και video στα social media, για να βρούμε τα δώρα που θέλουμε να κάνουμε, ακόμη και για να παραγγείλουμε καφέ ή φαγητό. Και είναι και η περίοδος που η COSMOTE κάνει τις δικές της προσφορές προκειμένου να μας διευκολύνει.

Η εορταστική περίοδος για την COSMOTE ξεκίνησε στις 22 Νοεμβρίου και κάθε εβδομάδα οι πελάτες της έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν νέες προσφορές χρησιμοποιώντας τις εξαιρετικά δημοφιλείς εφαρμογές My Cosmote App και WHAT’S UP App.

Οι προσφορές της COSMOTE για τα φετινά Χριστούγεννα κορυφώνονται αυτή την εβδομάδα και είναι αντικειμενικά κορυφαίες αν αναλογιστεί κανείς ότι για πρώτη φορά προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές της δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για το κινητό και απεριόριστο χρόνο ομιλίας από το σταθερό για 15 ημέρες!

Οι νέες χριστουγεννιάτικες προσφορές της COSMOTE μπορούν να ενεργοποιηθούν οποιαδήποτε στιγμή έως και τις 2 Ιανουαρίου 2022 και αφορούν σε όλους τους συνδρομητές κινητής (συμβόλαιο, COSMOTE Neo, καρτοσυμβόλαιο, καρτοκινητή COSMOΚΑΡΤΑ & WHAT’S UP) και σταθερής COSMOTE, οικιακούς και εταιρικούς. Από τη στιγμή της ενεργοποίησης και για τις επόμενες δεκαπέντε ημέρες, οι συνδρομητές θα έχουν πρόσβαση σε απεριόριστο Internet στο κινητό, χωρίς κανέναν περιορισμό στην ταχύτητα του δικτύου, αλλά και απεριόριστο χρόνο ομιλίας από το σταθερό του σπιτιού ή της επιχείρησής τους.

Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Οικιακών Πελατών Ομίλου ΟΤΕ

«Φέτος, αποφασίσαμε να μετρήσουμε τις εβδομάδες για τα Χριστούγεννα αντίστροφα μαζί με τους συνδρομητές μας, προσφέροντας δώρα που μας βάζουν ολοένα και περισσότερο στο κλίμα των γιορτών. Από σήμερα, οι συνδρομητές μας έχουν στη διάθεσή τους το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο από την COSMOTE, για να μπορούν να ανταλλάζουν γιορτινές ευχές με τα αγαπημένα τους πρόσωπα πιο ξέγνοιαστα και χωρίς περιορισμούς, για δεκαπέντε ολόκληρες ημέρες. Ευχόμαστε ολόψυχα ο νέος χρόνος να χαρίσει απλόχερα υγεία και ευτυχία σε όλους. Με σύμμαχο μας την τεχνολογία ξεπερνάμε κάθε εμπόδιο, ερχόμαστε πιο κοντά και φτιάχνουμε ένα κόσμο καλύτερο για όλους», είπε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Οικιακών Πελατών Ομίλου ΟΤΕ.

Η ενεργοποίηση των προσφορών κινητής και σταθερής πραγματοποιείται μέσω του My COSMOTE App και του WHAT’S UP App. Με τους συνδρομητές που χρησιμοποιούν σήμερα τις δύο εφαρμογές να έχουν φτάσει τα 3,7 εκατ., το My COSMOTE App και το WHAT’S UP App βρίσκονται σταθερά μέσα στις δημοφιλέστερες επιλογές στο App Store, Google Play και App Gallery. Όλο και περισσότεροι συνδρομητές επιλέγουν τις δύο εφαρμογές για να έχουν πρόσβαση γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, όπου κι αν βρίσκονται σε ένα πλήθος λειτουργιών απευθείας στο κινητό τους.

Επιπλέον, όλοι οι συνδρομητές -σταθερής και κινητής- COSMOTE μπορούν να λάβουν 30% επιστροφή σε BOX πόντους για τρεις παραγγελίες και να κερδίσουν στις επόμενες παραγγελίες τους μέσω BOX, έως και 7 ευρώ έκπτωση ανά παραγγελία, έως και τις 2 Ιανουαρίου 2022. Οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν το αγαπημένο τους φαγητό ή ρόφημα σε περισσότερα από 9.000 καταστήματα σε 60 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Οι συνδρομητές κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους απλά καταχωρούν τον κωδικό XMAS30 στο BOX App και αυτομάτως γίνεται η απόδοση των πόντων για τις τρεις επόμενες παραγγελίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος οι χριστουγεννιάτικες προσφορές της COSMOTE «τρέχουν» από τις 22 Νοεμβρίου. Στις προσφορές αυτές περιλαμβάνονται δωρεάν πακέτα data και χρόνου ομιλίας για το κινητό και το σταθερό, δωρεάν COSMOTE TV και εκπτώσεις σε παραγγελίες μέσω BOX. Από τότε μέχρι και σήμερα, η δράση αυτή της COSMOTE έχει γνωρίσει ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από τους συνδρομητές, καθώς έχουν γίνει περισσότερες από 3,2 εκατ. ενεργοποιήσεις προσφορών, μόνο τις τρεις πρώτες εβδομάδες.