Πρωτοβουλία της ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas με τα καταστήματα My market και την Ομάδα Αιγαίου

«Τόσο μακριά, τόσο κοντά τους», είναι η νέα πρωτοβουλία της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas σε συνεργασία με τα καταστήματα My market, και τη συμβολή της Ομάδας Αιγαίου, με στόχο την στήριξη της νησιωτικής Ελλάδας. 

Πρωτοβουλία της ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas με τα καταστήματα My market και την Ομάδα Αιγαίου
Οι ομάδες της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, METRO AEBE με μέλη της Ομάδας Αιγαίου
2'

«Μαζί εν δράσει» ταξίδεψαν στα μικρά κι ακριτικά νησιά προκειμένου να προσφέρουν εξελιγμένες διαγνωστικές πνευμονολογικές εξετάσεις σε όλους τους κατοίκους.

Η ΕΛΑΪΣ Unilever Hellas σε συνεργασία με τα καταστήματα My market προχώρησαν στην αγορά ενός θωρακικού υπερηχοτομογράφου, που χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του, είναι ικανός να διαγνώσει μη επεμβατικά και χωρίς ακτινοβολία, τις πνευμονίες και άλλες σημαντικές παθήσεις των πνευμόνων αλλά και την πνευμονία που προκαλείται από την Covid 19 σε κάθε στάδιο. Μεταφέρεται εύκολα παντού ώστε να φτάνει και στο τελευταίο σπίτι όλων των κατοίκων των νησιών μας, και θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για το έργο που προσφέρει η Ομάδα Αιγαίου στη νησιωτική Ελλάδα.

Αυτή την πρωτοβουλία στήριξαν με τις αγορές τους και όλοι οι καταναλωτές που αγκάλιασαν την ενέργεια από την πρώτη στιγμή, αγοράζοντας προϊόντα της Unilever από τα My market προκειμένου να βοηθήσουν κάθε κάτοικο των νησιών που έχει ανάγκη!

Από αριστερά, Χαράλαμπος Μόσχος (Ταμίας Πνευμονολογικής Εταιρείας και μέλος της Ομάδας Αιγαίου), Ανδρέας Παπαμηνάς (National Account Manager ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas), Σοφία Τατά (Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων METRO AEBE), Δημήτρης Γεωργόπουλος (Αντιπρόεδρος Ομάδας Αιγαίου) και μέλη της Ομάδας Αιγαίου

Με αφορμή αυτή την ενέργεια, ο Ανδρεάς Παπαμηνάς, National Account Manager της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas δήλωσε: «Η πρωτοβουλία του "Τόσο μακριά, τόσο κοντά τους” σε συνεργασία με τα My market και την Ομάδα Αιγαίου μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια. Xαιρόμαστε ακόμα περισσότερο που έχουμε δίπλα μας ένα σημαντικό συνεργάτη και αρωγό των προσπαθειών μας, τα My market. Η στήριξη των ακριτικών νησιών μέσα από τέτοιες ενέργειες είναι απαραίτητη ιδιαίτερα μετά την πανδημία και ελπίζουμε ότι ενέργειες όπως το «Μαζί εν Δράσει» θα ανοίξουν το δρόμο για περισσότερες τέτοιες πρωτοβουλίες».

Η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας των My market δήλωσε επίσης: «Κάθε ενέργεια που προστατεύει και περιφρουρεί το ανεκτίμητο αγαθό της υγείας των κατοίκων των ακριτικών νησιών έχει εξέχουσα σημασία για όλους μας. Είμαστε υπερήφανοι που μαζί με την ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas και την Ομάδα Αιγαίου συμμετέχουμε σε μία τέτοια ενέργεια με τέτοιο αντίκτυπο για τους συνανθρώπους μας και τις συνθήκες υγείας και ασφάλειάς τους. Όμως, δεν θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί χωρίς την συμβολή των καταναλωτών οι οποίοι βρίσκονται πάντα δίπλα μας σε πρωτοβουλίες όπως αυτή, με έντονο κοινωνικό χαρακτήρα».

Στο κέντρο ο Δημήτρης Γεωργόπουλος (Αντιπρόεδρος Ομάδας Αιγαίου), αριστερά η Σοφία Τατά (Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων METRO AEBE), δεξιά ο Ανδρέας Παπαμηνάς (National Account Manager ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas) και μέλη της Ομάδας Αιγαίου.
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή