Nestlé Ελλάς: Το ταξίδι προς το «μηδέν» που θέτει τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον
Η κλιματική κρίση είναι αναμφίβολα μία από τις πιο σημαντικές παγκόσμιες προκλήσεις για την ανθρωπότητα. Η αντιμετώπισή της, λοιπόν, προϋποθέτει δέσμευση, μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, συστηματική δουλειά και συνεργασία. Αυτό ακριβώς ήταν το κεντρικό μήνυμα της εκδήλωσης που πραγματοποίησε η Nestlé Ελλάς στο εργοστάσιο καφέ στα Οινόφυτα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Και η Nestlé έχει έναν πολύ σημαντικό ρόλο να παίξει στην αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης που μας αφορά όλους, προσφέροντας τεχνογνωσία, αναπτύσσοντας συνέργειες και προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις μέσα από το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο.
Πιο αναλυτικά, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η εταιρεία παρουσίασε τις πρωτοβουλίες της στον τομέα της βιωσιμότητας, που αφορούν σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων και των προϊόντων της και συμβαδίζουν με τον στόχο της για μηδενικό ισοζύγιο εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050. Συγκεκριμένα, οι πρωτοβουλίες της Nestlé Ελλάς εκτείνονται από τον ανασχεδιασμό των συσκευασιών της, ώστε να γίνουν ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες έως το 2025, μέχρι την υπεύθυνη προέλευση καφέ, τις επενδύσεις στο εργοστάσιο του καφέ με στόχο τη διαρκή μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος, αλλά και τα προγράμματα που υλοποιεί για την αντιμετώπιση της πλαστικής ρύπανσης.
O Νίκος Εμμανουηλίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, αναφερόμενος στο πλάνο της εταιρείας για τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος, επεσήμανε: «Το πρώτο και πλέον σημαντικό βήμα είναι η ποσοτικοποίηση του αποτυπώματός μας, έτσι ώστε να μπορούμε να μετρήσουμε την πρόοδο μας μέσα στον χρόνο και να διασφαλίσουμε την επίτευξη των δεσμεύσεων μας, σύμφωνα με τον οδικό χάρτη που έχουμε αναπτύξει». Όπως υπογράμμισε, «στη Nestlé έχουμε ήδη κάνει αυτό το απαραίτητο βήμα, έχοντας καταφέρει να μετρήσουμε όλες τις εκπομπές από τη δραστηριότητά μας, σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας μας. Η προσπάθεια μας είναι πολυδιάστατη, συνεχής και δομημένη γιατί θέλουμε τα αποτελέσματά της να είναι συγκεκριμένα και μετρήσιμα. Έχουμε καταφέρει τα τελευταία τρία χρόνια να μειώσουμε τις εκπομπές μας κατά 15,34%, και αυτό είναι αποτέλεσμα της εκτεταμένης δουλειάς και επένδυσης που έχουμε κάνει στη βιωσιμότητα και στην πλήρη ενσωμάτωση της στην επιχειρηματική μας λειτουργία».