Ελληνική εξωστρέφεια και ανάπτυξη στην τεχνολογία για την Upstream
Δανειακή σύμβαση ύψους 14 εκατ. ευρώ συνήψε η Upstream, η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας, με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Η χρηματοδότηση, που υπογραμμίζει τη στήριξη της ελληνικής τράπεζας προς το γόνιμο και δυναμικά αναπτυσσόμενο οικοσύστημα τεχνολογίας της χώρας, θα αξιοποιηθεί για την αναχρηματοδότηση του δανεισμού της Upstream, με ακόμη ευνοϊκότερους όρους, υποστηρίζοντας τα σχέδια περαιτέρω επέκτασης στην τεχνολογία mobile marketing, που αποτελεί και το μέλλον στον τομέα της εμπορικής ψηφιακής επικοινωνίας.
Η δανειακή σύμβαση με την Εθνική Τράπεζα είναι πενταετούς διάρκειας, ενώ η χρηματοδότηση θα αξιοποιηθεί για τη μερική αποπληρωμή του δανείου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (EIB) που είχε εξασφαλίσει η Upstream το 2017 με σκοπό την επένδυση στην ανάπτυξη και προώθηση του εμπορικού της χαρτοφυλακίου. Σημειώνεται ότι εκτός από τη μερική αναχρηματοδότηση του υφιστάμενου δανεισμού της από την EIB, η Upstream εξασφάλισε, παράλληλα, επέκταση της ωρίμανσης του τελευταίου, ύψους 11 εκατ ευρώ, με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα να ανανεώνει, επίσης, την ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές, τα σχέδια ανάπτυξης και τη διοίκηση της ελληνικής εταιρείας τεχνολογίας , συνολικά σε προνομιακούς όρους κόστους δανεισμού.
Ο κ. Βασίλης Καραμούζης, Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας, δήλωσε με την ευκαιρία της χρηματοδότησης της Upstream: «Το ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας βρίθει ιδεών και καινοτομίας και, με την κατάλληλη στήριξη, μπορεί να δώσει νέα πνοή στην οικονομία της χώρας. Η Upstream είναι ένα τέτοιο παράδειγμα εγχώριας, εξαγώγιμης και βιώσιμης ανάπτυξης στον τομέα της τεχνολογίας, αποτελώντας μια εταιρεία που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του κλάδου της διεθνώς. Η Εθνική Τράπεζα , μέσω της εξειδικευμένης μονάδας μας Structured Financing, δηλώνει παρούσα, στηρίζοντας τον εκσυγχρονισμό και την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων που πρωτοπορούν στους τομείς αιχμής».
Ο κ. Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία χρόνια δουλέψαμε μεθοδικά κι αποφασιστικά και καταφέραμε, εν μέσω πανδημίας και παγκόσμιας κρίσης, να μετασχηματίσουμε την εταιρεία μας, ώστε να παραμένουμε επίκαιροι, σταθερά στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας. Επενδύσαμε σε νέες τεχνολογίες και στους ανθρώπους μας και δώσαμε έμφαση στην υγιή ανάπτυξη, την κερδοφορία και το υπεύθυνο management. Είναι σημαντικό ότι η Εθνική Τράπεζα σκύβει επάνω στον τομέα της τεχνολογίας και το θεωρώ εξαιρετικό οιωνό για την ελληνική επιχειρηματικότητα και την ανάδειξη της χώρας μας σε ένα από τα πλέον ελκυστικά επενδυτικά περιβάλλοντα και κόμβο τεχνολογίας».
Η κα Αργυρώ Μπανίλα, Head of Structured Financing της Εθνικής Τράπεζας Α.Ε., επεσήμανε: «Η Εθνική Τράπεζα συνεχίζει να στηρίζει τις παραγωγικές ελληνικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα αυτές με δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα στην τεχνολογία, όπως η Upstream, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ακόμη πιο ευνοϊκού περιβάλλοντος για την ανάπτυξη και προσελκύοντας ακόμη περισσότερες σημαντικές επενδύσεις που θα προσδώσουν αξία στην ελληνική οικονομία».
Ο κ. Γιώργος Σερφιώτης, Chief Financial Officer της Upstream, ανέφερε κατά την υπογραφή της συμφωνίας: «Η επιτυχία της αναχρηματοδότησης του δανεισμού μας με σαφώς καλύτερους όρους από ένα ελληνικό τραπεζικό ίδρυμα και η συνέχιση της έμπρακτης εμπιστοσύνης από την ΕΙΒ, επιβεβαιώνουν την πορεία ανάπτυξης και ενισχύουν τις προοπτικές της εταιρείας για το μέλλον. Θέλω να ευχαριστήσω τα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας για την υποδειγματική συνεργασία και την ομάδα της Upstream που υποστήριξαν το έργο της χρηματοδότησης όλο το περασμένο διάστημα και μέχρι την υπογραφή της συμφωνίας».
Σχετικά με την Upstream
Η Upstream αποτελεί κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας στον τομέα του mobile marketing στις σημαντικότερες αναδυόμενες αγορές του κόσμου. Η πλατφόρμα mobile marketing automation, Grow, που έχει αναπτύξει η Upstream, μοναδική στο είδος της, συνδυάζει καινοτομίες από τον χώρο του marketing automation και των data, της ασφάλειας από την online διαφημιστική απάτη, και την πολυ-καναλική ψηφιακή επικοινωνία με στόχο τη δημιουργία προσωποιημένων εμπειριών για τους τελικούς καταναλωτές. Έχοντας πραγματοποιήσει περισσότερες από 4.000 επιτυχημένες καμπάνιες mobile marketing, η ομάδα της Upstream βοηθά τους πελάτες της, κορυφαία brands ανά τον κόσμο, να επικοινωνήσουν αποτελεσματικότερα με τους πελάτες τους, να αυξήσουν τις ψηφιακές πωλήσεις και να ενισχύσουν τα έσοδά τους. Οι λύσεις της Upstream απευθύνονται σε ένα δισεκατομμύριο καταναλωτές σε περισσότερες από 30 χώρες σε Λατινική Αμερική, Αφρική, Μέση Ανατολή και Νοτιοανατολική Ασία.