Η μαγεία του να απολαμβάνεις τις αγορές σου, όπως εσύ τις θες…μέσα από 3 «ραντεβού» στον Κωτσόβολο
Οι online αγορές είναι μέρος της καθημερινότητάς μας τα τελευταία χρόνια. Μέρα με τη μέρα, μήνα με τον μήνα, όλοι μας, μικροί και μεγάλοι, εξοικειωθήκαμε με το να κάνουμε αγορές μέσα από το κινητό, το tablet ή το laptop μας και σταδιακά, αρκετοί από εμάς αρχίσαμε να προτιμούμε τα eshop από τα φυσικά καταστήματα.
Η αλήθεια είναι, βέβαια, ότι δεν περάσαμε από το ένα σημείο στο άλλο τόσο… ομαλά. Διότι μπορεί να ολοκληρώναμε γρήγορα μία παραγγελία, αλλά το πότε θα την παραλαμβάναμε, ήταν άλλο θέμα, ειδικότερα όταν αγοράζαμε ένα προϊόν από ένα κατάστημα που δεν είχε μπει ακόμη στη… ψηφιακή εποχή. Από παραγγελίες που έκαναν εβδομάδες ολόκληρες να φτάσουν σε εμάς, μέχρι παραδόσεις που δεν μας έβρισκαν εντός σπιτιού ή γραφείου και δέματα που τα αναζητούσαμε: Τα ζήσαμε όλα.
Όταν, λοιπόν, πριν από μερικές ημέρες χρειάστηκε να πραγματοποιήσω μερικές αγορές οικιακών και ηλεκτρικών ειδών για το σπίτι μου, δεν είχα μεγάλες προσδοκίες. Προτού ολοκληρώσω την παραγγελία μου δε, στάθηκα για μερικά λεπτά να σκεφτώ, πού θα ήταν καλύτερο να παραδοθεί, για να μην τρέχω την τελευταία στιγμή.
Εκείνο που δεν μπορούσα να φανταστώ, ωστόσο, πραγματοποιώντας εκείνες τις παραγγελίες, ήταν ότι θα μου σύστηναν έναν νέο και αναβαθμισμένο τρόπο αγορών, ότι θα με βοηθούσαν να ολοκληρώσω ένα αγοραστικό «ταξίδι» άνετο, άμεσο και προσωποποιημένο, ότι θα με έκαναν να παραδεχθώ ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει στον κόσμο του ecommerce και των αγορών εν γένει - και στην Ελλάδα.
Στην εποχή που οι αγορές μας μετατρέπονται σε άμεσες, εξατομικευμένες εμπειρίες
Ήδη από την περασμένη άνοιξη, ήθελα να αγοράσω δύο νέα κλιματιστικά. Σκεφτόμουν το καλοκαίρι που πλησίαζε και ήξερα πως έπρεπε να κάνω εγκαίρως την αγορά. Χωρίς να μπορώ να αποφασίσω όμως, ανάμεσα σε brand, τιμές και τεχνολογίες, το καλοκαίρι ήρθε και με βρήκε απροετοίμαστη.
Την περασμένη εβδομάδα, λοιπόν, μπήκα στο kotsovolos.gr όμως, προτού αρχίσω να περιηγούμαι στις σελίδες του συγκρίνοντας το ένα κλιματιστικό με το άλλο, «συνάντησα» μία υπηρεσία που κέρδισε την προσοχή μου. Ο λόγος για το «Κωτσόβολος στο Σπίτι», που με καλούσε να… κλείσω ραντεβού.
«Ραντεβού για τι;», διερωτήθηκα, αλλά γρήγορα αντιλήφθηκα ότι εντελώς δωρεάν, μπορούσα να συναντηθώ με εξειδικευμένους συμβούλους της εταιρείας στο σπίτι μου, για να συζητήσουμε για τις ανάγκες και τον προϋπολογισμό μου, να μελετήσουν τον χώρο μου και να βρουν και να μου φέρουν τη λύση που ήθελα.
Το μόνο που χρειάστηκε να κάνω, ήταν να κλείσω ραντεβού μέσω της online φόρμας, να ορίσω το πού και το πότε ήθελα να γίνει η συνάντηση και να γράψω (προαιρετικά) για τις ανάγκες και τις απαιτήσεις που είχα.
Οι σύμβουλοι του Κωτσόβολου βρίσκονταν την ημέρα που είχα επιλέξει στο σπίτι μου. Και όχι μόνο μιλήσαμε για τις επιλογές που είχα και τις ανάγκες μου, αλλά μεταξύ άλλων, είδαν και μέτρησαν τον χώρο μου, ενώ οργάνωσαν εκείνοι την παράδοση και την εγκατάσταση των κλιματιστικών μου. Όλα αυτά δωρεάν.
Όταν η παραγγελία έρχεται ακριβώς την ώρα και την ημέρα που τη χρειάζεσαι
Ένα ακόμη σημαντικό θέμα που πολλοί από εμάς αντιμετωπίσαμε τα προηγούμενα χρόνια -και ειδικότερα την περίοδο που μέναμε εντός για το κοινό καλό και αρχίσαμε να εξοικειωνόμαστε περισσότερο με τις online αγορές- ήταν ότι τελικά, δεν είχαμε την απαραίτητη ευελιξία να παραλαμβάνουμε τις παραγγελίες μας, όταν και όπου μας εξυπηρετούσε. Για την ακρίβεια, υπήρξαν και φορές που χρειάστηκε να πάρουμε ακόμη και άδεια από το γραφείο, για να είμαστε εκεί, όταν θα ερχόταν μία παραγγελία -για την… άφιξη της οποίας, μάλιστα, ενημερωνόμασταν συχνά την τελευταία στιγμή!
Τα πράγματα έχουν αλλάξει όμως από τότε. Και αυτό είναι κάτι που έμαθα «από πρώτο χέρι», κάνοντας μία νέα παραγγελία στον Κωτσόβολο, η οποία μου έδινε τη δυνατότητα να κλείσω ραντεβού για την παράδοση της συσκευής που είχα αγοράσει online.
Όπως διαπίστωσα, η «Παράδοση με ραντεβού» του Κωτσόβολου είναι μία νέα τάση στον κόσμο των αγορών, μία υπηρεσία που ελπίζουμε ότι ήρθε για να μείνει. Διότι προσφέρει σε όλους μας τη δυνατότητα να μη βγαίνουμε εκτός του καθημερινού μας προγράμματος, για να παραλάβουμε μία παραγγελία.
Δοκιμάζοντας τη νέα αυτή υπηρεσία, λοιπόν, είχα την ευκαιρία να επιλέξω να παραλάβω την παραγγελία στον χώρο μου, ακριβώς την ημέρα και την ώρα που με εξυπηρετούσε. Και στον Κωτσόβολο, μάλιστα, ο οποίος και μας συστήνει τώρα αυτήν τη νέα υπηρεσία, αν δεν «το έχεις» με την τεχνολογία, μπορείς να κλείσεις το ραντεβού για την παράδοση σε κάποιο κατάστημα ή και τηλεφωνικώς.
Άμεση τεχνική υποστήριξη των συσκευών σου από την άνεση του σπιτιού σου
Δε θα μπορούσα να μην αναφερθώ σε μία ακόμη κατάσταση που όλοι έχουμε ζήσει και για την οποία έχω και για αυτή τη λύση. Να χαλάσει μια συσκευή που χρησιμοποιούμε καθημερινά – η τηλεόραση ή ο υπολογιστής μας –, να τη στείλουμε προς επισκευή σε κάποιο επισκευαστικό κέντρο ή στην αντιπροσωπεία και η επισκευή της να διαρκέσει εβδομάδες, μπορεί και μήνες.
Για να μην είμαστε σε αναμονή λοιπόν, ο Κωτσόβολος σου δίνει τη δυνατότητα να κλείσεις ραντεβού για «Επισκευή στο σπίτι σου». Με ένα τηλεφώνημα και μέσα σε 24 ώρες, η ομάδα των εξειδικευμένων τεχνικών έρχεται στο σπίτι σου την ημέρα και την ώρα που σε βολεύει και επισκευάζουν τη συσκευή σου στο πι και φι.
Ναι, όπως όλα δείχνουν, έχουμε μπει σε νέα μία εποχή -και αυτό είναι καλό, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στις αγορές μας. Διότι το να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο των αγορών μας, είναι σίγουρα μεγάλη υπόθεση, ειδικότερα σε μία καθημερινότητα που «τρέχει» με φρενήρεις ρυθμούς και μας παρασύρει και εμάς μαζί της. Και ειλικρινά, ποιος δε θέλει να απολαμβάνει πραγματική ευελιξία σε κάθε του αγορά και κυρίως, γρήγορα και από την άνεση του σπιτιού του;
Αν θες να μάθεις ακόμα περισσότερα για τα 3 αυτά πρωτοποριακά ραντεβού, μπες εδώ:
Κωτσόβολος στο Σπίτι | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - kotsovolos.gr
Ραντεβού στον Κωτσόβολο! | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - kotsovolos.gr
Tech at Home | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - kotsovolos.gr