Το efood λαμβάνει έκτακτα μέτρα για τον επικείμενο καύσωνα, για την ασφάλεια των διανομέων του
Με κεντρικό γνώμονα την ασφάλεια των διανομέων του, το efood έχει προετοιμαστεί για την άμεση ενεργοποίηση του πλάνου λειτουργίας, στις περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων, εν αναμονή του επικείμενου καύσωνα ‘Κλέων’.
Συγκεκριμένα -και ανάλογα με την εξέλιξη των καιρικών φαινομένων- το efood θα αναστέλλει προληπτικά, κατά τόπους, την παραγγελιοληψία και τις παραδόσεις, για τα χρονικά διαστήματα που επικρατούν αντίξοες καιρικές συνθήκες, με ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες.
Σε περίπτωση αναστολής της λειτουργίας της υπηρεσίας διανομής delivered by efood, οι χρήστες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή θα ενημερώνονται σχετικά. Αντίστοιχα, οι διανομείς θα πληροφορούνται μέσα από το riders app για τις ώρες λειτουργίας της υπηρεσίας, με την πληροφορία να ανανεώνεται δυναμικά, ανάλογα με την εξέλιξη των καιρικών φαινομένων.
Παράλληλα, σε όλα τα efood markets, θα διανέμονται δωρεάν μπουκαλάκια με νερό για τους διανομείς του efood, ενώ έχει ήδη ενσωματωθεί στο riders app, πληροφοριακό υλικό με συμβουλές αντιμετώπισης των υψηλών θερμοκρασιών.
Σχετικά με το efood:
Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το οποίο συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 20.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις και απασχολεί περισσότερους από 5.000 εργαζόμενους. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, στα 10 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα δύο τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, με την ανάδειξή του στην πρώτη τριάδα στον θεσμό Best Places to Work. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.