Level Up with Mastercard: Το efood και η Mastercard υλοποιούν το επιτυχημένο πρόγραμμα επιβράβευσης
Οι κάτοχοι καρτών Mastercard - χρήστες του efood αποκτούν πρόσβαση σε μοναδικούς διαγωνισμούς και δώρα, ενώ συνεισφέρουν στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης του ΟΗΕ.
Η Mastercard και το efood ενώνουν τις δυνάμεις τους για ακόμα μία φορά και υλοποιούν για 4η συνεχή χρονιά το επιτυχημένο πρόγραμμα “Level Up with Mastercard”, ειδικά για τους κατόχους των καρτών της και χρήστες της Νο 1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα, δίνοντας τους την ευκαιρία να διεκδικήσουν κουπόνια φαγητού και πολλά ακόμα μοναδικά δώρα.
Από τις 18 Σεπτεμβρίου έως και τις 30 Νοεμβρίου, για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας efood με οποιαδήποτε κάρτα Mastercard και επιλέγοντας "Level up with Mastercard" πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, οι χρήστες συλλέγουν πόντους και συμμετέχουν αυτόματα στην κλήρωση για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα.
Συγκεκριμένα, ολοκληρώνοντας την πρώτη παραγγελία, με αποθηκευμένη κάρτα Mastercard, οι χρήστες δημιουργούν το δικό τους μοναδικό προφίλ στο “Μy Level Up” και κερδίζουν αυτόματα τους πρώτους 100 πόντους, συμμετέχοντας με αυτόν τον τρόπο στη μεγάλη κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Δεκεμβρίου. Με κάθε νέα παραγγελία οι χρήστες μαζεύουν ακόμα περισσότερους πόντους, ενώ μπορούν να ολοκληρώσουν και ειδικές αποστολές για να κάνουν “level up” ακόμα πιο γρήγορα.
Ανάλογα με το επίπεδο που θα έχουν φτάσει με τη λήξη του διαγωνισμού, οι κάτοχοι καρτών Mastercard θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μοναδικά δώρα όπως, ηλεκτρικά ποδήλατα Scott ERide, ψώνια για 1 χρόνο από το efood market, iPhone 14 Pro, Apple Macbook Air, Apple AirPods Max, αλλά και πολλά ακόμα από τη Mastercard και το efood.
Παράλληλα, στο πλαίσιο του προγράμματος, από τις 18 Σεπτεμβρίου και μέχρι τη λήξη του διαγωνισμού, για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιούν οι χρήστες με τη Mastercard κάρτα τους, η Mastercard θα δωρίζει την αξία ενός σχολικού γεύματος στο World Food Programme, το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, για τη στήριξη των παιδιών της Ουκρανίας.
Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεχίζουμε αυτή την επιτυχημένη συνεργασία με το e-food για όγδοη συνεχή χρονιά, προσφέροντας στους κατόχους καρτών μας και χρήστες της πλατφόρμας ακόμα περισσότερα δώρα και οφέλη. Παράλληλα, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να προσπαθούμε να χτίζουμε ένα καλύτερο μέλλον, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο, βοηθώντας με το δικό μας τρόπο τα παιδιά της Ουκρανίας μέσω του Παγκόσμιου Προγράμματος Σίτισης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.»
Η Θέτις Γούλιου, COO του efood, αναφέρει σχετικά: «Τόσο η Mastercard όσο και το efood έχουν αποδείξει ότι επενδύουν στην καινοτομία, όπως και στη δημιουργία σταθερών σχέσεων με τους πελάτες τους. Η συνεργασία μας εδώ και 8 χρόνια,, διέπεται από τις ίδιες αρχές αλλά και από τη συνεχή αναζήτηση νέων τρόπων, έτσι ώστε να μπορούμε να παρέχουμε, από κοινού, τις αρτιότερες υπηρεσίες στου χρήστες του efood. Για άλλη μια χρονιά προσφέρουμε ένα πρωτότυπο πρόγραμμα μέσα από το οποίο οι χρήστες μας μπορούν να συλλέξουν πόντους, να κάνουν «level up» και να διεκδικήσουν μεγάλα δώρα και κουπόνια για δωρεάν φαγητό.»
Για ακόμη μία χρονιά, λοιπόν, η Mastercard και το efood με το πρωτότυπο και άκρως επιτυχημένο πρόγραμμα επιβράβευσης «Level Up with Mastercard», ειδικά για τους κατόχους των καρτών της και χρήστες της Νο 1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα έρχονται για να προσφέρουν δώρα και να στηρίξουν όσους το έχουν ανάγκη συνεισφέροντας έμπρακτα στην κοινωνία.