«Τα παιδιά στο πλευρό της Γης» παρέα με την Henkel Hellas και το Dixan
Ένα διαφορετικό επιμορφωτικό πρόγραμμα για σχολεία από το Dixan.
Η Henkel Consumer Brands με το Dixan προσκαλούν εκπαιδευτικούς και μαθητές να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οι σπόροι του αύριο. Τα παιδιά στο πλευρό της Γης». Μια νέα πρωτοβουλία του Dixan που προσφέρεται δωρεάν στα σχολεία του Ν. Αττικής με σκοπό να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει την νέα γενιά σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον καθημερινών συνηθειών από τα πρώτα κιόλας χρόνια της ζωής τους.
Από τα μέσα Οκτώβρη 2023 και μέχρι το τέλος του σχολικού έτους, παιδιά ηλικίας 6-12 ετών έχουν την ευκαιρία να μάθουν για την σημασία της ανακύκλωσης και του τρίπτυχου «reduce, reuse, recycle» μέσα από μια σειρά από πρωτότυπες δράσεις, βιωματικά και διαδραστικά παιχνίδια, θεματικές προβολές και συζητήσεις για την προστασία του πλανήτη. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται σε συνεργασία με την εξειδικευμένη ομάδα διεξαγωγής εκπαιδευτικών προγραμμάτων για σχολεία "ΚΙΒΩΤΟΣ, Παιδικές Υποθέσεις" και υπό τον συντονισμό και την επιμέλεια της συμβουλευτικής εταιρείας ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΠΡΑΞΙΣ. Αποτελεί μια προσπάθεια αφύπνισης των μαθητών Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, σχετικά με την ανάγκη για την εξασφάλιση της περιβαλλοντικής ισορροπίας του πλανήτη και την ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης. Αφιερώνοντας μια σχολική ώρα στην τάξη, το Dixan δεν περιορίζεται μόνο στην ενημέρωση των παιδιών αλλά περιλαμβάνει και διαδραστικά παιχνίδια και υλικά για το σπίτι που μπορούν να βοηθήσουν τους μικρούς μαθητές να κάνουν την ανακύκλωση, παιχνίδι!
«Στην Henkel εργαζόμαστε με στόχο να διαμορφώσουμε ένα ουσιαστικό μέλλον για τις επόμενες γενιές. Με το πρόγραμμα «Οι σπόροι του αύριο. Τα παιδιά στο πλευρό της Γης». προσπαθούμε να ανοίξουμε νέα παράθυρα γνώσης και να καλλιεργήσουμε τους σπόρους του αύριο συμβάλλοντας στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση τους σε θέματα ανακύκλωσης και περιβάλλοντος. Συνολικά 3.000 παιδιά σε Δημοτικά Σχολεία της Αττικής έχουν δηλώσει συμμετοχή και ευελπιστούμε να συνεχίσουμε για το καλό τόσο των παιδιών μας όσο και του πλανήτη μας. Επηρεάζοντας πρώτα τα παιδιά, μπορούν με τη σειρά τους να επηρεάσουν τους οικείους τους φίλους και οικογένεια, διαμορφώνοντας ένα καλύτερο αύριο», δήλωσε η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing Director για την Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands.
Πληροφορίες για τη Henkel AG
Η Henkel ιδρύθηκε το 1876, έχοντας πάνω από 145 χρόνια επιτυχημένης πορείας και κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στην αγορά τόσο των καταναλωτικών όσο και βιομηχανικών προϊόντων. Ο επιχειρηματικός τομέας των Συγκολλητικών Τεχνολογιών της Henkel είναι ο ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς συγκολλητικών σε όλα τα τμήματα αγοράς του συγκεκριμένου κλάδου παγκοσμίως. H Consumer Brands είναι η επιχειρηματική μονάδα της εταιρείας που καλύπτει καταναλωτικές μάρκες και προϊόντα στους τομείς των Απορρυπαντικών και Καθαριστικών Οικιακής Χρήσης, των Καλλυντικών/ Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Φροντίδας. Τα τρία πιο αναγνωρισμένα brand της εταιρείας αποτελούν τα Loctite, Persil και Schwarzkopf. Η Henkel, το 2022, απασχολεί περισσότερους από 50.000 εργαζομένους παγκοσμίως, έχοντας σημειώσει πωλήσεις άνω των 22 δισεκατομμυρίων ευρώ και λειτουργικά κέρδη περίπου 2,3 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι προνομιούχες μετοχές της Henkel εντάσσονται στο Γερμανικό Χρηματιστηριακό Δείκτη DAX. Η βιωσιμότητα αποτελεί βασικό στόχο της Henkel, η οποία έχει ανακοινώσει σαφή στρατηγική με συγκεκριμένους στόχους προωθώντας το μήνυμα «Πρωτοπόροι Καρδιάς για το Καλό των Επόμενων Γενεών». Για περισσότερες πληροφορίες: www.henkel.com