Το Rakuten Viber ξεκινά μια νέα εποχή στην επικοινωνία επιχειρήσεων με τους πελάτες τους
Tο Rakuten Viber, η κορυφαία εφαρμογή για ασφαλή και ιδιωτική επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, ανακοινώνει την έναρξη των επαγγελματικών κλήσεων, μιας λύσης σχεδιασμένης για να βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους μέσα στην εφαρμογή. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ένα νέο κανάλι επικοινωνίας, επιτρέποντας στους πελάτες να πραγματοποιούν δωρεάν διεθνείς κλήσεις προς τους σταθερούς τηλεφωνικούς αριθμούς της εταιρείας απευθείας μέσω του Rakuten Viber - μια μοναδική υπηρεσία στον κλάδο των εφαρμογών μηνυμάτων.
Η νέα προσφορά είναι ιδιαίτερα πολύτιμη για τις επιχειρήσεις που βασίζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Οι κλήσεις εντός της εφαρμογής μπορούν να εξυπηρετήσουν διάφορους σκοπούς, όπως τη βοήθεια σε ερωτήσεις πελατών σχετικά με προϊόντα, την παρακολούθηση παραγγελιών και την υποστήριξη μετά τις πωλήσεις στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Οι τράπεζες μπορούν να αντιμετωπίσουν ερωτήσεις σχετικές με λογαριασμούς, να προγραμματίσουν ραντεβού, να διαχειριστούν συναλλαγές και να προσφέρουν οικονομικές συμβουλές και υποστήριξη, ενώ τα φαρμακεία μπορούν να βοηθήσουν στην ανανέωση συνταγών, να μοιραστούν το ωράριο του καταστήματος και να παρέχουν συμβουλές για αλλεργικές αντιδράσεις και παρενέργειες. Το Rakuten Viber φέρνει ένα ισχυρό εργαλείο στις επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις ερωτήσεις των πελατών τους με βολικό τρόπο, βελτιώνοντας τελικά την εμπειρία των πελατών.
Έρευνες δείχνουν ότι το 91% των καταναλωτών προτιμούν μάρκες που προσφέρουν τη δυνατότητα είτε κλήσης είτε λήψης μηνυμάτων. Οι επαγγελματικές κλήσεις του Viber βελτιώνουν το τρέχον σύνολο επικοινωνίας των λύσεων Viber για τις επιχειρήσεις και συμπληρώνουν την υπάρχουσα λύση των επιχειρηματικών μηνυμάτων, η οποία έχει διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ πελατών και επιχειρήσεων. Με την εισαγωγή των επαγγελματικών κλήσεων, το Rakuten Viber προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέξουν το προτιμώμενο τους μέσο επικοινωνίας με μια επιχείρηση, είτε μέσω κλήσης είτε μέσω μηνύματος.
Η επιλογή κλήσης εντός της εφαρμογής επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν κλήσεις άνετα μέσα στην ίδια εφαρμογή, εξαλείφοντας την ανάγκη για αλλαγή εφαρμογών. Αυτό ενισχύει τις μετατροπές για τις επιχειρήσεις, διευκολύνει την άμεση επίλυση ερωτημάτων, μειώνει τον εκνευρισμό των πελατών που μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικά σχόλια και ζημιά στη φήμη μιας εταιρείας, και ανοίγει ευκαιρίες για αύξηση πωλήσεων και προσφορές προϊόντων κατά τη διάρκεια των συζητήσεων.
Όσοι υιοθετήσουν πρώτοι τη νέα υπηρεσία, θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν αναζητήσιμους επαγγελματικούς λογαριασμούς με ενσωματωμένο κουμπί Επαγγελματικών Κλήσεων του Rakuten Viber ή να προσθέσουν τη λύση στους υπάρχοντες λογαριασμούς τους στην εφαρμογή, επιτρέποντας στους πελάτες να βρίσκουν και να καλούν εύκολα την υπηρεσία. Οι χρήστες μπορούν επίσης να ξεκινήσουν μια κλήση απευθείας μέσω μιας συνομιλίας με μηνύματα με μια επιχείρηση. Για παράδειγμα, αφού λάβουν με μήνυμα μια ειδοποίηση, να επικοινωνήσουν με μια υπηρεσία delivery για να αλλάξουν την ώρα για μια παράδοση δέματος. Οι επιχειρήσεις μπορούν να περιλαμβάνουν έναν σύνδεσμο κλήσης Rakuten Viber στις ιστοσελίδες τους, κάνοντας την επικοινωνία με αυτές ακόμη πιο εύκολη για τους πελάτες τυος.
Όλες οι επαγγελματικές κλήσεις θα είναι δωρεάν για τους πελάτες, ανεξαρτήτως της τοποθεσίας τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την εξυπηρέτηση πελατών που καλούν από το εξωτερικό, όπως για παράδειγμα κάποιος που ταξιδεύει και αναζητά πληροφορίες για την κράτησή του ή ένας πελάτης τράπεζας που αντιμετωπίζει προβλήματα με την πιστωτική του κάρτα όταν βρίσκεται στο εξωτερικό. Αυτό επιτρέπει τη βελτίωση της προσβασιμότητας στις υπηρεσίες της εταιρείας από κάθε σημείο του κόσμου, την βελτίωση της διαχείρισης κρίσεων δίνει ένα πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό, αφού προσφέρει δωρεάν κλήσεις υποστήριξης για πελάτες οπουδήποτε στον κόσμο. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν να ορίσουν έναν συγκεκριμένο αριθμό για το Rakuten Viber είτε να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τον κανονικό αριθμό του κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τους.
"Το Rakuten Viber ήταν η πρώτη εφαρμογή μηνυμάτων που προσέφερε επαγγελματικά μηνύματα πριν από εννέα χρόνια, επαναπροσδιορίζοντας έτσι τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Από τότε, αναπτύξαμε ένα ισχυρό οικοσύστημα επαγγελματικών μηνυμάτων και τώρα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα προόδου εισάγοντας τις επαγγελματικές κλήσεις μέσω της εφαρμογής, μια μοναδική προσφορά στην αγορά," λέει η Cristina Constandache, Chief Revenue Officer της Rakuten Viber. "Το να είμαστε μια υπερεφαρμογή σημαίνει ότι προσφέρουμε στους χρήστες μας το μέγιστο δυνατό αριθμό υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στην καθημερινότητά τους και προσφέρουμε στις επιχειρήσεις περισσότερες ευκαιρίες για να ενεργοποιήσουν τους πελάτες τους. Αυτή η νέα υπηρεσία αποτελεί το επόμενο βήμα μας στην παγκόσμια στρατηγική μας ως superapp."
Οι επαγγελματικές κλήσεις του Viber είναι πλέον διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο. Για να χρησιμοποιήσουν τη λύση, οι επιχειρήσεις μπορούν να ερευνήσουν με τους επίσημους συνεργάτες του Rakuten Viber εάν ήδη υποστηρίζουν τις επαγγελματικές κλήσεις ή να επικοινωνήσουν με την ομάδα του Rakuten Viber και να μάθουν πώς να ξεκινήσουν.
Για να ανακαλύψετε περισσότερα σχετικά με τις επαγγελματικές κλήσεις του Viber, επισκεφθείτε αυτήν τη σελίδα.