Δυναμική είσοδος του Thermomix και του Cookidoo στην ελληνική αγορά
Το μοντέλο των άμεσων πωλήσεων αποτελεί ένα σημαντικό κανάλι διανομής για πολλές εταιρείες, διότι παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες στον πελάτη αυτοπροσώπως αλλά και πολλές νέες θέσεις εργασίες
Ένας Όμιλος που διατηρεί παγκόσμια ηγετική θέση στο συγκεκριμένο μοντέλο, λοιπόν, είναι ο Όμιλος Vorwerk, που μετρά σήμερα περισσότερους από 90.000 ανεξάρτητους σύμβουλους πωλήσεων και δραστηριοποιείται σε 60 χώρες -κυρίως της Ευρώπης αλλά και της Ασίας και της Βόρειας και Νότιας Αμερικής.
Σήμερα, ο Όμιλος επεκτείνει τις δραστηριότητές του στην Ελλάδα, μέσω των άμεσων πωλήσεων και του ανοίγματος του φυσικού καταστήματος με τα κορυφαία προϊόντα του, Thermomix TM6 και Kobold VK7, καθιστώντας σαφές ότι η είσοδός του στην εγχώρια αγορά αναμένεται ιδιαίτερα δυναμική.
Η απόφαση της Vorwerk να επενδύσει στην Ελλάδα άλλωστε, επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της στις δυνατότητες της αγοράς, καθώς και τη δέσμευσή της να επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία, αφήνοντας το αποτύπωμά της σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Η «συνταγή» της επιτυχίας
Η οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1883 στο Βούπερταλ της Γερμανίας, κατάφερε να καταγράψει, μόνο το 2022, πωλήσεις 3,2 δισ. ευρώ. Τα εντυπωσιακά αυτά δεδομένα είναι αποτέλεσμα του μοντέλου των απευθείας πωλήσεων, το οποίο διαμορφώνεται χάρη σε ένα διευρυμένο δίκτυο ανεξάρτητων συμβούλων, που προσφέρει μία εξατομικευμένη εμπειρία σε κάθε πελάτη μέσω των μαγειρικών επιδείξεων στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει. Η επιτυχία της ωστόσο, βασίζεται στην αξιοσημείωτη ποιότητα των προϊόντων της, την παθιασμένη κοινότητα συμβούλων και την άριστη εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν οι πελάτες της.
Το ευρέως χρησιμοποιούμενο προϊόν της Vorwerk μάλιστα, το Thermomix TM6, με την εφαρμογή Cookidoo, αντιπροσώπευε το 54% όλων των πωλήσεων, έχοντας καταγράψει πωλήσεις 1,7 εκατ. ευρώ το 2022. Ενώ, το δεύτερο προϊόν στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το ασύρματο σύστημα καθαρισμού Kobold με πωλήσεις 803 εκατ. ευρώ το 2022, το οποίο διατηρεί μερίδιο 26% του συνόλου, ακολουθούμενο από τον Όμιλο AKF με μερίδιο 16% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου Vorwerk.
Τα οφέλη των ανεξάρτητων συμβούλων πωλήσεων και η επίδειξη μαγειρικής
Η μέθοδος των άμεσων πωλήσεων προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στους ανεξάρτητους συμβούλους πωλήσεων, καθώς έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν το εισόδημά τους και να χτίσουν την επιτυχία τους μέσω άμεσων πωλήσεων.
Οι σύμβουλοι της Thermomix σε όλο τον κόσμο, μιλούν για ένα εξαιρετικό μοντέλο απασχόλησης μέσω του οποίου κερδίζουν επιπλέον εισόδημα, ενώ η ευελιξία του ωραρίου εργασίας, τους προσφέρει ισορροπία μεταξύ επαγγελματικού και προσωπικού χρόνου και ταυτόχρονα σημαντικές προοπτικές εξέλιξης.
Η επίδειξη μαγειρικής που αναλαμβάνουν είναι το στοιχείο που κάνει τη διαφορά, καθώς παρέχει εξατομικευμένη καθοδήγηση σύμφωνα με τον τρόπο ζωής του πελάτη αλλά και πηγή έμπνευσης. Αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος για τον οποίο η Thermomix -από τη γέννησή της το 1971 μέχρι και σήμερα- ακολουθεί κατά κόρον τη συγκεκριμένη μέθοδο απευθείας πωλήσεων και διευρύνει συνεχόμενα την ομάδα πωλήσεών της.
Πολλοί πελάτες αποφασίζουν να ενσωματωθούν στην Κοινότητα του Thermomix, να γίνουν σύμβουλοι και να κερδίσουν επιπλέον εισόδημα από το καθημερινό τους μαγείρεμα με το Thermomix. Ως σύμβουλοι, μπορούν επίσης να συμμετάσχουν μη πελάτες ή κάτοχοι προηγούμενων μοντέλων, που η εταιρεία τους δίνει την ευκαιρία να κερδίσουν ένα Thermomix TM6 δωρεάν, για να ξεκινήσουν τη δραστηριοποίησή τους.
Τα πλεονεκτήματα του Thermomix
Χάρη στις επιδείξεις μαγειρικής, όλοι μπορούν να απολαύσουν την εμπειρία και τα χαρακτηριστικά του Thermomix TM6 στο σπίτι, με τη βοήθεια ενός ειδικού υπεύθυνου επικοινωνίας, που είναι διαθέσιμος να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις, προσφέροντας μία εξατομικευμένη εμπειρία στους καταναλωτές.
Το πολυαγαπημένο Thermomix διαθέτει την online ενσωματωμένη εφαρμογή Cookidoo, που παρέχει στον χρήστη πρόσβαση σε πάνω από 90.000 συνταγές για να δημιουργήσει. Το Cookidoo με τη σειρά του, είναι εξαιρετικά καινοτόμο και έχει κάνει τη ζωή ευκολότερη σε εκατομμύρια καταναλωτές, προσφέροντας, εκτός από χιλιάδες καθοδηγούμενες συνταγές, χαρακτηριστικά όπως προγραμματισμό γευμάτων, λίστα αγορών και προσαρμογή των μερίδων. Στους οικιακούς μάγειρες, προσφέρει επίσης τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τις δικές τους συνταγές απευθείας στην πλατφόρμα και να τις δουν στην οθόνη του TM6 τους.
Γιατί επέλεξε η Vorwerk την ελληνική αγορά;
Η γαστρονομική παράδοση της χώρας, η οικονομική σταθερότητα των τελευταίων ετών και η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για λύσεις μαγειρικής στο σπίτι ήταν τα κύρια στοιχεία που έστρεψαν το βλέμμα της Vorwerk στην ελληνική αγορά.
Εντός του δεύτερου τριμήνου του 2024 αναμένεται να λειτουργήσουν τα κεντρικά γραφεία της Vorwerk Hellas, καθώς και το Experience Store στην Κηφισιά, ενώ ήδη λειτουργεί το Branch στην Θεσσαλονίκη, καλύπτοντας τις ανάγκες της Βόρειας Ελλάδας. Το πρώτο φυσικό κατάστημα στην Αθήνα, ως Experience Store μάλιστα, θα προσφέρει όλη την εμπειρία χρήσης των προϊόντων Thermomix και Kobold.
Μία εκδήλωση για την παρουσίαση των σχεδίων του Ομίλου
Αδιαμφισβήτητα, η επέκταση της Vorwerk στην ελληνική αγορά έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον όλου του επιχειρηματικού κόσμου καθώς, μεταξύ άλλων, δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης μέσω απευθείας πωλήσεων, με ταυτόχρονο άνοιγμα διοικητικών θέσεων.
Στην εκδήλωση που διοργανώνεται την Παρασκευή 22 Μαρτίου για την παρουσίαση των σχεδίων του Ομίλου στη χώρα μας, ο CSO (Chief Sales Officer) και Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου της Vorwerk International, κ. Μιχάλης Τζιάλλας και ο Senior Vice President Corporate Marketing and Communications, κ. Matthias van der Donk θα μοιραστούν τις λεπτομέρειες της στρατηγικής επέκτασης της Vorwerk στην Ελλάδα, μαζί με την τοπική Διοικητική Ομάδα, τον κ. Γιάννη Σκλάβαινα, Γενικό Διευθυντή και τον κ. Νίκο Σαχλά, Οικονομικό Διευθυντή.
Και για να καταστεί αυτή η εκδήλωση όσο πιο… νόστιμη γίνεται, οι συμμετέχοντες θα βιώσουν ένα γευστικό και εκπληκτικό πρόγραμμα, κατ' εικόνα της Thermomix και της παγκόσμιας κοινότητάς της.