Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος, ας τον απολαύσουμε
Ας ξεκινήσουμε αυτό το κείμενο με μια ερώτηση: Πότε ήταν η τελευταία φορά που παρατήρησες πραγματικά τον κόσμο έξω από το σπίτι ή το γραφείο σου; Με τη σειρά της, αυτή η ερώτηση οδηγεί σε μια δεύτερη: Θυμάσαι πότε αφιέρωσες χρόνο για να έρθεις σε επαφή με τη φύση, είτε εντός της πόλης, για παράδειγμα σε κάποιο πάρκο, είτε τελείως εκτός, ας πούμε σε κάποιο ορεινό χωριό;
Αν η απάντηση κυμαίνεται ανάμεσα στο «έχει περάσει πολύς καιρός» και το «δεν θυμάμαι καν», θα πούμε πως δεν μας εκπλήσσει ιδιαίτερα. Και αυτό διότι, όπως προέκυψε από πρόσφατη έρευνα η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό της Amita σε δείγμα 800 ατόμων, ηλικίας 25-64 χρονών, περνάμε το 83% της ζωής μας μέσα σε εσωτερικούς χώρους.
Τι σημαίνει αυτό; Πως οι Ελληνίδες και οι Έλληνες έχουν αποξενωθεί από το (ζωογόνο) φυσικό περιβάλλον μας. Το συγκεκριμένο, όχι και τόσο αισιόδοξο, εύρημα ενισχύεται και από την πρόβλεψη πως θα περάσουμε μόλις το 7% της ζωής μας στον έξω κόσμο, σε επαφή με τη φύση.
Γιατί χρειαζόμαστε περισσότερη επαφή με τη φύση
Η φύση, όμως, αποτελεί οργανικό στοιχείο της ύπαρξής μας και οι ευεργετικές ιδιότητές της για τη -σωματική και ψυχική- υγεία και ευεξία του ανθρώπου είναι γνωστές εδώ και αιώνες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, το γεγονός πως οι αναμνήσεις που είναι συνδεδεμένες με τη φύση, προκαλούν όμορφα και έντονα συναισθήματα όπως γαλήνη, χαρά και ελευθερία. Γι’ αυτό άλλωστε, χρειαζόμαστε περισσότερη φύση στην καθημερινότητά μας, όσο κι αν συχνά το ξεχνάμε.
Για καλή μας τύχη όμως, υπάρχουν κάποιοι ή μάλλον …κάποια που μας θυμίζει ότι ο έξω κόσμος είναι υπέροχος και μας προσκαλεί καθημερινά να τον απολαύσουμε. Ο λόγος για την Amita και τον πρώτο ελληνικό συσκευασμένο χυμό που παράγεται στο Σχηματάρι Megaplant από το 1983 και ανήκει στην «οικογένεια» της Coca-Cola Τρία Έψιλον, παραμένοντας η πρώτη μάρκα στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Ο συγκεκριμένος χυμός μάλιστα, από τη «γέννησή» του κιόλας, εμπνέεται από τη φύση και ίσως αυτό, είναι που τον κάνει τόσο ξεχωριστό, σε συνδυασμό φυσικά με την αγάπη και τη φροντίδα μέσα από τις οποίες εμπλουτίζει τις ζωές μας. Και κάπως έτσι, συνδέει την καθημερινότητά μας με τις ομορφιές που μας προσφέρει απλόχερα η φύση.
Καθόλου περιέργως λοιπόν, η επαφή με το φυσικό περιβάλλον αποτελεί το κεντρικό στοιχείο της νέας καμπάνιας της Amita «Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος. Απόλαυσέ τον», με απώτερο σκοπό να αναδείξει το brand ως τον κρίκο που συνδέει την καθεμία και τον καθένα από εμάς με το μοναδικό φυσικό περιβάλλον. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω λοιπόν, η Amita θα θεωρήσει την καμπάνια πραγματικά πετυχημένη αν καταφέρει να μας ωθήσει να αυξήσουμε την επαφή μας με τη φύση γύρω μας.
Φυσική… ανανέωση
Δύο είναι τα στοιχεία που διακρίνουν την Amita: Η προσήλωσή της στην καινοτομία και το γεγονός ότι επενδύει σταθερά στην ποιότητα των πρώτων υλών της. Παρόλο που έχουν περάσει 41 χρόνια από την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, η αγαπημένη μάρκα συνεχίζει να εξελίσσεται αδιάκοπα, παραμένοντας πιστή στα χαρακτηριστικά που την καθιστούν «Φυσικά μοναδική». Πώς το καταφέρνει αυτό; Χάρη στη μοναδική και δροσερή γεύση των χυμών της, η οποία οφείλεται στην εξαιρετική πρώτη ύλη από χυμούς φρούτων υψηλής ποιότητας, καθώς και τις άριστες διαδικασίες εμφιάλωσης. Έτσι, κάθε γουλιά της Amita συνεχίζει να προσφέρει μια αίσθηση φρεσκάδας και απόλαυσης σε γενιές καταναλωτών.
Βέβαια, καθώς οι καιροί προτάσσουν την αλλαγή, ο αγαπημένος μας χυμός ανανεώνεται και επανασυστήνεται στο κοινό μέσα από ολοκαίνουριες συσκευασίες. Τα φρούτα που απεικονίζονται είναι πιο λαχταριστά από κάθε άλλη φορά και κάθε γουλιά μάς υπενθυμίζει όλα τα όμορφα στοιχεία που μας προσφέρει κάθε μέρα η φύση.
Η Amita άλλωστε, είναι «Φυσικά μοναδική» και μας παρέχει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει 100% φυσικούς χυμούς, νέκταρ και φρουτοποτά. Έτσι, μας προσφέρει θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε, ενώ καλύπτει όλες τις προτιμήσεις και τις περιστάσεις κατανάλωσης μέσα από γεύσεις όπως Πορτοκάλι, Βύσσινο, Ροδάκινο, Πορτοκάλι-Μήλο-Βερίκοκο, Μήλο-Πορτοκάλι-Καρότο, Ανανάς, Μπανάνα, Μήλο, Λεμόνι, Κράνμπερι.
Μάλιστα, οι χυμοί της Amita πέρα από το γεγονός ότι είναι απαλλαγμένοι από συντηρητικά, διατηρούνται και εκτός ψυγείου μέχρι να τους ανοίξουμε, χάρη στην παστερίωσή τους και τις χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak® .
Η ζωή και οι συνήθειές μας, ακόμα και οι προσωπικές μας προτιμήσεις, μπορεί να έχουν αλλάξει, η γεύση της Amita, όμως, παραμένει αναλλοίωτη στο πέρασμα του χρόνου. Όπως και το γεγονός ότι συνεχίζει να εμπνέεται από τη δύναμη και το μεγαλείο της φύσης και να είναι προσηλωμένη στην αγάπη και τη φροντίδα που δείχνει στην ελληνική οικογένεια. Έτσι, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε ότι θα μας «προδώσει». Βλέπεις, η φυσική και ξεχωριστή της γεύση θα μας κρατάει συντροφιά για μια ζωή και θα μας προσφέρει την ίδια αίσθηση με εκείνη τη φορά που την πρωτοδοκιμάσαμε.
Τι λες, μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις μια Amita στο χέρι και να την απολαύσεις όχι στο σπίτι, αλλά στη φύση;