BGM OMD: Πρώτη φορά Attention Measurement Case Study σε συνεργασία με την Doubleverify

Η μέτρηση έγινε σε συνεργασία με την DoubleVerify για λογαριασμό της Star Automotive Hellas

BGM OMD: Πρώτη φορά Attention Measurement Case Study σε συνεργασία με την Doubleverify
2'

Η BGM OMD σε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία DoubleVerify (DV), υπολόγισε το ATTENTION Index των χρηστών για την καμπάνια GLC της Star Automotive Hellas, Γενικού Διανομέα της Mercedes-Benz στην Ελλάδα Η μέτρηση πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και έγινε με την χρήση του νέου Authentic Attention Measurement tool, της DoubleVerify, κορυφαίας εταιρείας λογισμικού που ειδικεύεται στον τομέα του Brand Safety και Viewability Μeasurement.

Μέσω του νέου Authentic Attention Measurement tool, καταγράφηκαν περισσότερα από 11.200.000 authentic viewable impressions σε διαφορετικά digital κανάλια επικοινωνίας, όπως programmatic, direct display (standard & Rich Media formats), native και video.

Η BGM OMD, έπειτα από καθημερινή παρακολούθηση και ανάλυση όλων των δεικτών, πραγματοποίησε την απαραίτητη παραμετροποίηση σε όλα τα μέσα προκειμένου να μεγιστοποιήσει το Attention rate των χρηστών και κατ’ επέκταση το performance της καμπάνιας.

OMD_Cover_2-(1).jpg

Συγκεκριμένα, το Attention Index της καμπάνιας, συγκριτικά με το παγκόσμιο benchmark της DV για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν 24% υψηλότερο και το Engagement Index 20%. Επιπλέον, το Exposure Index, που είναι ένας δείκτης ιδιαίτερα σημαντικός καθώς συσχετίζεται με τον βαθμό προτίμησης και εκτίμησης για την μάρκα, ήταν 34% υψηλότερο. Συνολικά, μέσω της βελτιστοποίησης του Attention Performance, τα conversions της καμπάνιας αυξήθηκαν κατά +5% σε σχέση με τον αρχικό στόχο.

H Μαρίνα Κανάκη, Senior Business Lead & Head of Investment της BGM OMD δήλωσε σχετικά «Ευχαριστούμε πολύ τον πελάτη μας Mercedes-Benz που μας εμπιστεύτηκε και σε αυτό το project, καθώς επίσης και την DOUBLEVERIFY που μας έδωσε την ευκαιρία να τρέξουμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το DV Authentic Attention case study. Μέσω του DV AA βελτιστοποιήσαμε όλα τα ποσοτικά και ποιοτικά KPIs δημιουργώντας προστιθέμενη αξία όχι μόνο από πλευράς Media και αλλά και από πλευράς Βusiness. H BGM OMD πάντα πρωτοπόρος στις εξελίξεις, υιοθετεί νέα εργαλεία, προσφέρει καινοτόμες λύσεις & χαράζει την στρατηγική του μέλλοντος για τους πελάτες της».

H Κατερίνα Ζήσου, Marketing & Communication Μercedes-Benz Cars, δήλωσε: «Είμαστε πάντα θετικοί στο να υιοθετούμε πρωτοποριακές πρακτικές, έτσι ώστε να χτίζουμε διαύλους επικοινωνίας με τους πελάτες της μάρκας. Αυτή τη διαδρομή την απολαμβάνουμε περισσότερο όταν έχουμε δίπλα μας συνεργάτες όπως η BGM OMD, η οποία με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει αποτελεί σημαντικό συνοδοιπόρο στην επίτευξη των επιχειρηματικών μας στόχων»

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή