Η Kaizen Gaming συνοδοιπόρος της UEFA στη νέα εποχή των Europa League και Conference League

Τα brands που διαχειρίζεται η εταιρεία είναι οι νέοι επίσημοι χορηγοί των UEFA Europa League και Conference League στην αυγή της νέας εποχής των ευρωπαϊκών διοργανώσεων και για τα επόμενα τρία χρόνια.

(Από αριστερά) Ο Marketing Director της UEFA, Guy-Laurent Epstein, ο Deputy CEO της Kaizen Gaming, Άρης Δημαράκης, και ο πρεσβευτής του τελικού του UEFA Europa League 2025, Aritz Aduriz

UEFA Europa League και UEFA Conference League ξεκινούν και μαζί τους αρχίζει μια νέα εποχή για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Η εισαγωγή του League Stage, που αντικαθιστά το παραδοσιακό φορμάτ των ομίλων, υπόσχεται να φέρει μεγαλύτερο ανταγωνισμό και ενδιαφέρον στους φιλάθλους. Ο αριθμός των αγώνων αυξάνεται, κάθε ομάδα θα αντιμετωπίζει περισσότερους αντιπάλους, ενώ ο αποκλεισμός θα σημαίνει και το τέλος από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, κάνοντας τον κάθε αγώνα πιο κρίσιμο από ποτέ.

Μετά την έναρξη της εφαρμογής του νέου αυτού συστήματος στο Champions League, αυτή είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε σε Europa League και Conference League. Η αλλαγή αυτή αναμένεται να προσδώσει νέα δυναμική και να ενισχύσει την παρακολούθηση των αγώνων από τους φιλάθλους ακόμα και στο πρώτο στάδιο, χωρίς αδιάφορα βαθμολογικά παιχνίδια. Η αναβάθμιση των διοργανώσεων σε συνδυασμό με την προβολή τους μέσω παγκόσμιων χορηγιών, όπως αυτή της Kaizen Gaming μέσω του brand Betano, φέρνει το Europa League και το Conference League σε νέο, ακόμα υψηλότερο επίπεδο.

Η πιο πρόσφατη σε μια σειρά από σπουδαίες χορηγίες της Kaizen Gaming

Η Kaizen Gaming, κορυφαία εταιρεία στον χώρο του GameTech, με τα κεντρικά της γραφεία στην Ελλάδα και περισσότερους από 2.700 εργαζόμενους ανά τον κόσμο, ανακοίνωσε πρόσφατα τη νέα της συνεργασία με την UEFA. Βάσει αυτής, το διεθνές της brand, Betano, θα αποτελεί τον επίσημο παγκόσμιο χορηγό των δύο διοργανώσεων για τα επόμενα τρία χρόνια. Παράλληλα, η Stoiximan, το brand που διαχειρίζεται η Kaizen Gaming σε Ελλάδα και Κύπρο, θα είναι ο επίσημος χορηγός στις δύο χώρες.

Φωτογραφικό στιγμιότυπο από το UEFA EURO 2024, του οποίου το διεθνές brand της Kaizen Gaming, το Betano, ήταν ο επίσημος χορηγός

INTIME.

Αυτή η νέα χορηγική συμφωνία έρχεται να προστεθεί σε μια μακρά λίστα διεθνών συνεργασιών της Kaizen Gaming, που περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλες το UEFA EURO 2024, το CONMEBOL Copa America 2024 και το FIFA World Cup 2022 στο Κατάρ. Μέσα από αυτές τις χορηγίες, η εταιρεία έχει αποδείξει την ικανότητά της να υποστηρίζει κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις, προσφέροντας παράλληλα μοναδικές εμπειρίες στους φιλάθλους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η εμπειρία της Kaizen Gaming σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις ενισχύει την αξιοπιστία της ως κορυφαίου παρόχου ασφαλούς online betting και gaming, ενώ επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να παραμένει πρωτοπόρος στην υποστήριξη του αθλητισμού. Το Europa League και το Conference League, με την ανανεωμένη τους μορφή, υπόσχονται να αυξήσουν το ενδιαφέρον των φιλάθλων, ενώ η Kaizen Gaming συνεχίζει να πρωτοπορεί στον τομέα των χορηγιών και της gametech τεχνολογίας.

Οι Έλληνες φίλαθλοι ειδικά θα έχουν φέτος ακόμα έναν λόγο να παρακολουθήσουν στενά τις δύο διοργανώσεις, καθώς τρεις μεγάλες ελληνικές ομάδες θα διεκδικήσουν τη διάκριση. Ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ αγωνίζονται στο UEFA Europa League, ενώ ο Παναθηναϊκός στο UEFA Conference League. Αξίζει να σημειωθεί ότι Μεγάλος Χορηγός και των τριών ομάδων είναι η Stoiximan. Η παρουσία των ελληνικών συλλόγων σε αυτές τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις προσφέρει προσδοκίες για δυνατές αναμετρήσεις και ευκαιρίες για επιτυχίες, κρατώντας ζωντανό το ενδιαφέρον των φιλάθλων σε κάθε βήμα της διαδρομής.

Οι παίκτες του Ολυμπιακού πανηγυρίζουν την κατάκτηση του UEFA Conference League

EUROKINISSI.

Η ομάδα πίσω από κάθε σπουδαία ποδοσφαιρική διοργάνωση μεγαλώνει

Οι μεγάλες χορηγικές συμφωνίες, μέσα από τις οποίες τα brands της Kaizen Gaming συνδέονται με τις σπουδαιότερες ποδοσφαιρικές διοργανώσεις στον κόσμο, αλλά και ορισμένες κορυφαίες ομάδες σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική, όπως η Άστον Βίλα, οι τρεις μεγάλες ομάδες της Πορτογαλίας (Πόρτο, Μπενφίκα, Σπόρτινγκ) ή η Ατλέτικο Μινέιρο, συμβαδίζουν με τη διαρκή ανάπτυξη της εταιρείας. Σήμερα η Kaizen Gaming δραστηριοποιείται εμπορικά σε 17 χώρες σε τρεις ηπείρους, ενώ στόχος της είναι να δραστηριοποιείται σε 26 χώρες μέχρι το τέλος του 2026, ανοίγοντας διαρκώς νέες αγορές, αλλά και πολλαπλασιάζοντας το ανθρώπινο δυναμικό της.