Bράβευση Henkel στα Social Media Awards 2014
Η φαντασία, η δημιουργική σκέψη η πρωτοτυπία και η διαφορετική προσέγγιση αποτελούν προϋποθέσεις για να καταφέρει ένα brand να ξεχωρίσει στον απέραντο και απαιτητικό χώρο των social media.
Της Μαρίνας Πρωτονοταρίου
Η εταιρεία Henkel απέδειξε ότι τα brands της μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στην πρόκληση των social media και τα αποτελέσματα ήταν άμεσα, στην ανταπόκριση του κοινού και στις βραβεύσεις.
Φέτος ήταν η δεύτερη χρονιά διοργάνωσης των βραβείων, από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, τα οποία αξιολογούν, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στα social media των brands και των agencies που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, μέσα από τις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
H Henkel ξεχώρισε και κέρδισε δύο βραβεία στα Social Media Awards 2014 για τις επιτυχημένες ενέργειες των προϊόντων της Diadermine και Taft. Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους.
Η Diadermine κατάφερε να υπερδιπλασιάσει στους fans της στο Facebook και να τριπλασιάσει στους επισκέπτες του website της και η online ενέργεια του λανσαρίσματος της σειράς Ν˚110 κέρδισε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Use of Social Media / Per Industry στον τομέα Beauty & Fashion.
Η σειρά Ν˚110 λανσαρίστηκε από την Diadermine για να γιορτάσει τα 110 χρόνια της και επικοινώνησε τη νέα σειρά μέσω των Social Media με τον καλύτερο τρόπο, δημιουργώντας ένα βίντεο που παρουσίαζε το πόσο ξεχωριστές είναι οι γυναίκες του σήμερα.
Έπειτα οι χρήστες έπρεπε να κάνουν share στο Facebook το βίντεο αυτό για να μπουν στην κληρωση και να κερδίσουν ένα μοναδικό ταξίδι για δύο άτομα στην πόλη όπου γεννήθηκε η Diadermine, το Παρίσι. Με αυτή της την ενέργεια κατάφερε να υπερδιπλασιάσει στους fans της στο Facebook και να τριπλασιάσει στους επισκέπτες του website της.
Βραβεύτηκε και το Taft για την online ενέργεια, ‘Taft Brazilian Fiesta’ κατακτώντας το Silver βραβείο στον τομέα Integration & Innovation για την κατηγορία Best Use of Game Mechanics (Gamification) in a Social Media Campaign.
Το Taft, με το διαγωνισμό ‘Taft Brazilian Fiesta’ που «έτρεξε» κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλου Ποδοσφαίρου στη Βραζιλία, κατάφερε να ταυτίσει το brand name του με το θεσμό μέσα από ένα quiz ποδοσφαιρικών ερωτήσεων στη Facebook σελίδα του.
Οι χρήστες απαντούσαν καθημερινά σε ερωτήσεις σχετικές με το ποδόσφαιρο και το παγκόσμιο κύπελλο, ενώ περιστασιακά οι ερωτήσεις αφορούσαν αναγνώρισιμα hair style ποδοσφαιριστών. Με κάθε σωστή απάντηση, οι χρήστες κέρδιζαν ένα αυτοκόλλητο για το online ποδοσφαιρικό άλμπουμ τους και συμμετοχές στις εβδομαδιαίες κληρώσεις της σελίδας, αλλά και στην τελική κλήρωση, για ένα Sony Playstation 4. Περισσότεροι από 17.000 χρήστες παίξανε το quiz, ενώ κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η σελίδα απέκτησε 12.200 νέους fans.