Η χαμηλότερη ανάπτυξη για τη Nestle από το 2009
Τη χαμηλότερη ετήσια ανάπτυξη από το 2009 εμφάνισε η Nestle, καθώς ο κολοσσός του κλάδου των τροφίμων συνεχίζει να αντιμετωπίζει την ισχνή ανάπτυξη και την εύθραυστη καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ανεπτυγμένες αγορές της Ευρώπης και την αποδυνάμωση της ανάπτυξης στις αγορές της Ασίας.
Η Nestle, η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων βάσει εσόδων, ανακοίνωσε πως τα καθαρά έσοδα για τους 12 μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου, ενισχύθηκαν κατά 45% στα 14,5 ελβετικά φράγκα από τα 10,02 δισ. φράγκα την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Το μέγεθος αυτό, το οποίο ενισχύθηκε από τα έσοδα της πώλησης μέρους του μεριδίου της Nestle στην εταιρεία καλλυντικών L΄Oréal, ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 10,3 δισ. φράγκα, όπως αναφέρει το Dow Jones International.
Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 0,6% στα 91,6 δισ. φράγκα, χαμηλότερα από τα 92,16 δισ. το 2013, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 91,43 δισ. φράγκα.
Η εταιρεία της σοκολάτας KitKat και του στιγμιαίου καφέ Nescafe, εμφάνισε ανάπτυξη οργανικών πωλήσεων, οι οποίες δεν περιλαμβάνουν την επίδραση των εξαγορών και των νομισματικών διακυμάνσεων, κατά 4,5% για το 2014. Το μέγεθος αυτό αποτέλεσε το δεύτερο διαδοχικό έτος όπου η Nestle «έχασε» το στόχο για οργανική ανάπτυξη κατά 5% με 6%.