Strategies: Η κρίση έπληξε έντονα τη διαφημιστική αγορά
Οι περισσότερες διαφημιστικές εταιρείες ανέστειλαν τη λειτουργία τους από τα τέλη Ιουνίου, ενώ τα προβλήματα ρευστότητας και πληρωμών βλάπτουν σημαντικά τη δραστηριότητα υπηρεσιών όπως οι διαφημιστικές, υπογραμμίζει το περιοδικό.
Σύμφωνα με τον Γιώργο Βαρελόγλου, διευθυντή ανάπτυξης της Isobar και της Iprospect (Dentsu Aegis Network) στην Ελλάδα, που απάντησε σε ερωτήσεις του αμερικανικού περιοδικού Advertising Age, τα τηλεοπτικά κανάλια δεν θέλουν ούτε καν να μεταδίδουν διαφημιστικά σποτ, ώστε να μην πρέπει να εισπράξουν στον τραπεζικό λογαριασμό τους χρήματα που η αξία τους μπορεί ανά πάσα στιγμή να πέσει δραματικά.
Καθώς ξεκινά η τουριστική περίοδος, ορισμένες εταιρίες ψάχνουν να βρουν τρόπους να έλθουν σε επαφή με τους καταναλωτές, προωθώντας κυρίως μία επικοινωνία κοινωνικά υπεύθυνη. Ο Γιώργος Βαρελόγλου δηλώνει: "Οι περισσότερες συσκέψεις προσανατολίζονται προς την κοινωνική ευθύνη προκειμένου να προσφέρουν υποστήριξη στον πληθυσμό".