Κάμψη του όγκου πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο
Ειδικότερα, αύξηση των πωλήσεων καταγράφηκε σε καύσιµα και λιπαντικά αυτοκινήτων (4,4%), βιβλία - χαρτικά - λοιπά είδη δώρων κ.ά. (3,7%), ένδυση - υπόδηση (1,4%) και μεγάλα καταστήµατα τροφίµων (0,6%).
Στον αντίποδα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε πολυκαταστήµατα (13,7%), έπιπλα - ηλεκτρικά είδη - οικιακό εξοπλισµό (6,5%), τρόφιµα - ποτά - καπνό (4,7%) και φαρµακευτικά - καλλυντικά (2,1%).
Συγκεκριμένα, ο δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιµές) στο λιανικό εμπόριο σηµείωσε µείωση 0,4% τον Ιούνιο 2015 σε σύγκριση µε τον δείκτη του Ιουνίου 2014, ενώ σε σύγκριση µε τον δείκτη του Μαΐου 2015 σηµείωσε αύξηση 0,8%.
Ο δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιµές), σηµείωσε µείωση 1,7% σε σύγκριση µε τον δείκτη του Ιουνίου 2014, ενώ σε σύγκριση µε τον δείκτη του Μαΐου 2015 σηµείωσε αύξηση 2,2%.
Οι ανωτέρω δείκτες, εποχικά διορθωµένοι ως προς την επίδραση µηνιαίων γεγονότων (π.χ έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.), παρουσιάζουν την ακόλουθη εξέλιξη:
Ο εποχικά διορθωµένος δείκτης όγκου σηµείωσε αύξηση 0,4% τον Ιούνιο 2015 σε σύγκριση µε τον δείκτη του Ιουνίου 2014, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2015 σηµείωσε µείωση 0,5%.
Ο εποχικά διορθωµένος δείκτης κύκλου εργασιών σηµείωσε µείωση 0,8% σε σύγκριση µε τον δείκτη του Ιουνίου 2014, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2015 σηµείωσε µείωση 0,4%.