Στο Ιράν ο Χρήστος Παπαπολύζος για την DDB
Το Iράν βγαίνει από μια περίοδο απομόνωσης 34 χρόνων και το διεθνές διαφημιστικό δίκτυο της DDB ανέθεσε στον Χρήστο Παπαπολύζο την «αποστολή» εισόδου σε αυτήν τη νέα αγορά.
Από τις 8 Οκτωβρίου 2015, το διεθνές δίκτυο DDB ανέθεσε την ευθύνη ανάπτυξης και του Ιράν στον Χρήστο Παπαπολύζο.
Έτσι, αυτή η τεράστια χώρα εντάσσεται στο δίκτυο των υπόλοιπων 22 χωρών που επιβλέπει ο Έλληνας manager από το 1993 (Ελλάδα, Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Μολδαβία, Αλβανία, FYROM, Μαυροβούνιο, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία, Αζερμπαϊτζάν, Γεωργία, Αρμενία, Καζακστάν, Ουκρανία, Λευκορωσία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Κόσοβο).