Η Nestlé Ελλάς «Νοιάζεται» για την Ελλάδα και… επενδύει

Η Nestlé Ελλάς, μέλος της ελληνικής οικογένειας για πάνω από 100 χρόνια, αποδεικνύει με κάθε τρόπο ότι «Νοιάζεται» για την Ελλάδα και όσους έχουν ανάγκη, ενώ παραμένει ένα δυναμικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας.

Για μια ακόμα φορά λοιπόν, επιβεβαιώνει ότι συνεχίζει την παρουσία της στη χώρα μας επενδύοντας τόσο σε Δράσεις Δημιουργίας Αμοιβαίου Οφέλους όσο και σε βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες όπως ο καφές και το παγωτό. Σε μια απολογιστική λοιπόν ανασκόπηση η εταιρεία σημειώνει τους βασικούς τομείς στους οποίους επένδυσε το 2015, ενώ ανακοινώνει περαιτέρω σημαντικές επενδύσεις ύψους €10 εκατομμύριων για το 2016.

Δράσεις Δημιουργίας Αμοιβαίου Οφέλους

«Νοιάζομαι» - Δωρεά Προϊόντων Βρεφικής Διατροφής σε όλες τις Περιφέρειες της Χώρας

Συναισθανόμενη πλήρως τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη, η Nestlé Ελλάς προχώρησε το 2015 σε δωρεά προϊόντων βρεφικής διατροφής προσφέροντας συνολικά 400.000 γεύματα βρεφικών τροφών σε 15.000 παιδιά ηλικίας 6 μηνών έως και 3 ετών σε όλη τη χώρα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία σε μία προσπάθεια να ανακουφίσει τις οικογένειες χαμηλού εισοδήματος με μικρά παιδιά πραγματοποίησε -σε δυο κύματα, τον Ιούλιο και τον Οκτώβριο- προσφορά προϊόντων βρεφικής διατροφής, όπως γάλα εβαπορέ Nestlé Neslac, ρόφημα γάλακτος εβαπορέ Nestlé Junior, βρεφική κρέμα δημητριακών και γάλα 2ης βρεφικής ηλικίας ΝΑΝ2. Προσεγγίζοντας αρχικά επιλεγμένους Δήμους της χώρας και στη συνέχεια Περιφέρειες ανά την Ελλάδα, ώστε μέσα από τις Δομές τους να συγκεντρώσουν τις ανάγκες τους και να προσφέρουν στήριξη σε αυτούς που το χρειάζονται περισσότερο, η Nestlé κάλυψε τις ανάγκες των μεγαλύτερων περιοχών της χώρας όπως της Ηπείρου, της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, της Δυτικής Ελλάδας, της Θεσσαλίας, των Ιονίων Νήσων, και της Στερεάς Ελλάδας.

Nestlé Needs Youth/Alliance for YOUth

Τον Νοέμβριο του 2013, η Nestlé δεσμεύθηκε να δημιουργήσει 20.000 ευκαιρίες απασχόλησης για νέους ανθρώπους σε όλη την Ευρώπη μέχρι το 2016. Η πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία Nestlé needs YOUth, όπως έχει ονομαστεί, ξεκίνησε από την Αθήνα και περιλαμβάνει συνολικά 10.000 προσλήψεις και 10.000 ευκαιρίες μαθητείας και πρακτικής άσκησης σε νέους κάτω των 30 ετών σε όλη την Ευρώπη, ενώ έχει πλέον επεκταθεί και στις υπόλοιπες ζώνες του Ομίλου. Ειδικότερα για την Ελλάδα, η δέσμευση αφορά σε 500 ευκαιρίες απασχόλησης. Σήμερα, η Nestlé Ελλάς έχει ήδη πραγματοποιήσει 272 προσλήψεις, έχει δώσει την ευκαιρία σε 117 νέους να κάνουν την πρακτική τους άσκηση στην εταιρεία και παράλληλα έχει υποστηρίξει περισσότερους από 3.000 νέους με συμβουλευτική καριέρας για το βιογραφικό τους σημείωμα και την επαγγελματική τους συνέντευξη.

Παράλληλα, στη Συμμαχία για τη Νέα Γενιά (Alliance for YOUth), τον τέταρτο πυλώνα της πρωτοβουλίας της Nestlé για την Νεανική Απασχόληση (Nestlé needs YOUth) η Nestlé Ελλάς έχει πραγματοποιήσει σημαντικές συνεργασίες με τις εταιρείες Adecco και Publicis, αλλά και με το British Council.

Παιδιά Όλο Υγεία

Στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος «Παιδιά Όλο Υγεία» ολοκληρώθηκε πρόσφατα η γόνιμη τριετής συνεργασία της Nestlé Ελλάς με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Εντάσσοντας και το Νομό Θεσσαλονίκης, τη δεύτερη πολυπληθέστερη περιοχή της χώρας, στην πρωτοποριακή έρευνα που υλοποίησε η ομάδα του καθηγητή Λάμπρου Συντώση με τίτλο «Μελέτη επίδρασης του κοινωνικοοικονομικού επιπέδου στην ανάπτυξη των παιδιών στο Νομό Θεσσαλονίκης» παρέχεται πλέον μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες και τη φυσική δραστηριότητα των μαθητών μας τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης. Τα ιδιαίτερα σημαντικά συμπεράσματα δίνουν το στίγμα στους αρμόδιους φορείς για τις προτεραιότητες από τις οποίες πρέπει να ξεκινήσει οποιαδήποτε σχετική δράση.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα από το πρόγραμμα «Παιδιά όλο Υγεία» η Nestlé Ελλάς έχει αγγίξει από το 2009 μέχρι σήμερα περισσότερα από 110.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα.

Επιχειρηματικότητα και Οικονομία

Επενδύσεις

Σε συνολικές επενδύσεις 3 εκατομμυρίων ευρώ προχώρησε η εταιρεία μέσα στο 2015 στα εργοστάσια παγωτού και καφέ υπογραμμίζοντας τη σημαντικότητα των δυο αυτών δραστηριοτήτων στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, η εταιρεία ανακοινώνει μια σημαντική επένδυση ύψους €8,5 εκατομμυρίων έως το 2017 στην οποία θα προχωρήσει η εταιρεία στη μονάδα παραγωγής καφέ στα Οινόφυτα. Ειδικότερα για το 2016 οι επενδύσεις της Nestlé Ελλάς υπολογίζονται να φτάσουν στα 10 εκ. ευρώ.

Βραβεύσεις

Το 2015 η Nestlé Ελλάς επιβραβεύτηκε για μια σειρά από καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές τις οποίες έχει αναλάβει, αποσπώντας σημαντικές διακρίσεις σε μια σειρά από διοργανώσεις. Πιο συγκεκριμένα:

• Η εταιρεία ξεχώρισε στη φετινή τελετή βράβευσης των “Corporate Affairs Excellence Awards” (Ιαν.15) παραλαμβάνοντας το Βραβείο - Ειδική Διάκριση στην κατηγορία «Καινοτομία στην Επικοινωνία» που αφορούσε στο πρόγραμμα «Nestlé needs YOUth».

• Κατά τη διάρκεια της Ετήσιας Συνάντησης Επιχειρηματικής Αριστείας “Active Greece 2015” (Μαρτ.15) βραβεύτηκε ως μια από τις πλέον δυναμικές εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας. Σημειώνεται ότι η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή, αλλά και Nescafé Frappé σε 19 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Γερμανία, ΗΠΑ, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ από τις μεγαλύτερες αγορές αποτελούν φυσικά η Κύπρος, αλλά και η Αλβανία.

• Ψηφίστηκε –μετά από σχετική αξιολόγηση με βάση συγκεκριμένα κριτήρια- ανάμεσα στις 20 Πιο Αξιοθαύμαστες Εταιρείες της Ελλάδας για το 2015 και κατατάχθηκε 10η στη σχετική λίστα του περιοδικού FORTUNE (Ιουν.15).

• Κατά τη διάρκεια της τελετής βράβευσης των “HR Awards 2015” (Οκτ.15) απέσπασε το Βραβείο GOLD στην κατηγορία Excellence in Workplace Well-being για το πρόγραμμα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ για την Υγεία μου», το οποίο έχει επικεντρωθεί στους τομείς των Ergonomics και του Wellness εφαρμόζοντας καινοτόμα προγράμματα με αξιοσημείωτα αποτελέσματα ενώ, κέρδισε και το Βραβείο SILVER στην κατηγορία Best Mental Health Resilience Initiative για το πρόγραμμα “Purina Pets@Work”, το οποίο αφορά στα οφέλη της παρουσίας των τετράποδων φίλων μας στον εργασιακό χώρο.

• Πρόσφατα ξεχώρισε στην κατηγορία “Space Planning – Interior Layout” των “Facilities Management Awards 2015” (Νοεμβ.15) κερδίζοντας το Bronze Award για τους τρεις νέους χώρους, υψηλής αισθητικής αλλά και λειτουργικότητας που έχει διαμορφώσει στα κεντρικά της γραφεία στο Μαρούσι

• Τέλος, κορυφαία διάκριση απέσπασε ο Δημήτρης Συμεωνίδης, Διευθυντής Εργοστασίου Nestlé Ελλάς στα «Αριστεία 2015» (Νοεμβ.15), τα οποία διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων, ως “Quality Leader of the Year 2015”.
Η Αγγελική Παπαδοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων Nestlé Ελλάς σχολιάζει σχετικά: «Η Nestlé Ελλάς ξεκίνησε τη μακρόχρονη ιστορία της στην Ελλάδα το 1899 με τη γνωστή μας Farine Lacteé. Σήμερα, 116 χρόνια μετά, συνεχίζει να είναι δυναμικά παρούσα, φροντίζοντας τις ανάγκες της ελληνικής οικογένειας και στηρίζοντας με κάθε τρόπο την οικονομία της χώρας». Και υπογραμμίζει : «Θελήσαμε να κάνουμε έναν απολογισμό του 2015 καθώς υπήρξε μια χρονιά όπου επενδύσαμε σε σημαντικούς τομείς με μια σειρά από αξιόλογες πρωτοβουλίες, και παράλληλα, να τονίσουμε ότι συνεχίζουμε να ενισχύουμε την οικονομία στην Ελλάδα αναπτύσσοντας και βελτιώνοντας τις παραγωγικές μας μονάδες».