Σε αναζήτηση χρηματοδότησης για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης
Τις δυνατότητες ένταξης του έργου της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης στο νέο ΕΣΠΑ, το λεγόμενο ΣΕΣ 2014–2020 αναζητούν οι εμπλεκόμενοι στο εγχείρημα φορείς, όπως έγινε γνωστό μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στον Δήμο Θεσσαλονίκης, με πρωτοβουλία του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη και με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, των Δήμων Καλαμαριάς, Θερμαϊκού, Δέλτα, Πυλαίας - Χορτιάτη και Θέρμης, της νέας διοίκησης της Εγνατίας Οδού ΑΕ, του ΣΑΣΘ και των σχετικών επιχειρησιακών προγραμμάτων.
Το έργο εντάχθηκε προς χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2007-2013 όσον αφορά το στάδιο της εκπόνησης των Τεχνικών Μελετών, οι οποίες και ολοκληρώθηκαν το Δεκέμβριο του 2015.
Το επόμενο βήμα είναι η διερεύνηση της ένταξης της υλοποίησής του στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και ο καθορισμός του χρονοδιαγράμματος δημοπράτησής του από την Εγνατία Οδό ΑΕ.
Όπως τόνισε ο κ. Μπουτάρης, η θαλάσσια αστική συγκοινωνία αποτελεί προτεραιότητα σε μητροπολιτική κλίμακα, καθώς καλύπτει και εξυπηρετεί ανάγκες αστικών μετακινήσεων της πόλης από το ανατολικό της άκρο έως το κέντρο της.
«Σε συνδυασμό με το αντίστοιχο συγκοινωνιακό έργο του Δυτικού Προαστιακού Σιδηροδρόμου που προωθεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη ΓΑΙΑΟΣΕ, το ΙΜΕΤ-ΕΚΕΤΑ, τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή και με Δήμους της Δυτικής Θεσσαλονίκης, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια σημαντική επιπρόσθετη συγκοινωνιακή ικανότητα στην πόλη, που θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με το υπό κατασκευή Μετρό», ανέφερε χαρακτηριστικά.