Χρηματοδότηση 30 εκατ. δολαρίων για την Persado
Την ολοκλήρωση ενός ακόμη γύρου χρηματοδότησης, αυτή τη φορά ύψους 30 εκατ. δολαρίων, ολοκλήρωσε η Persado, μία εταιρεία που ξεκίνησε ως spin-off της ελληνικής Upstream και συνεχίζει να διατηρεί ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα όπου βρίσκεται μεγάλο μέρος του τομέα έρευνας και ανάπτυξής της
Επιμέλεια Δημήτρης Μαλλάς
Πρόκειται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης για την Persado, η οποία λειτουργεί μία κορυφαία πλατφόρμα παραγωγής γνωσιακού περιεχομένου (cognitive content). Βασικός επενδυτής σε αυτό τον γύρο είναι η Goldman Sachs με τη συμμετοχή των Bain Capital Ventures, StarVest Partners, American Express Ventures και Citi Ventures, οι οποίες έχουν ήδη επενδύσει σε προηγούμενους γύρους στην εταιρεία.
Η Persado συνδυάζει τις δυνατότητες της γλώσσας με την ανάλυση δεδομένων έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Η πλατφόρμα της Persado, η μοναδική του είδους της και μία από τις ελάχιστες που έχουν επιτύχει ως τώρα να προϊοντοποιήσουν και να εμπορευματοποιήσουν γνωσιακές τεχνολογίες, επεξεργάζεται γλωσσικά χαρακτηριστικά βάσει αλγορίθμων μηχανικής μάθησης (machine learning), προκειμένου να παράγει τους συγκεκριμένους εκείνους συνδυασμούς λέξεων, φράσεων και εικόνων που θα κινητοποιήσουν ένα ακροατήριο μεγάλης κλίμακας, σε πραγματικό χρόνο.
Από τη σύστασή της, η Persado έχει αναπτύξει γνωσιακό περιεχόμενο για περισσότερες από 4.000 προωθητικές καμπάνιες marketing μέσα από ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών καναλιών. Έχει συγκεντρώσει δεδομένα από καμπάνιες με πάνω από 40 δισεκατομμύρια «εντυπώσεις» (impressions) . Περισσότερα από 75 παγκόσμια brands, συμπεριλαμβανομένων των τριών από τις πέντε μεγαλύτερες εκδότριες πιστωτικών καρτών στη βόρεια Αμερική και εταιρειών που ανήκουν στις Fortune 100 όπως η Microsoft, η Verizon Wireless, η Citi και η Sears, χρησιμοποιούν την Persado για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών marketing που εκπονούν. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση 49,5% κατά μέσο όρο των conversions, την βελτίωση κατά 68,4% του click-through rate και ένα δις δολάρια επιπλέον έσοδα αθροιστικά για τους πελάτες της.
H Persado απασχολεί σήμερα περισσότερα από 200 άτομα σε εννέα γραφεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Η εταιρεία συνέχισε να διευρύνει την ομάδα της και το 2016, με νέα μέλη στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση πελατών προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση. Παράλληλα ενέταξε μηχανικούς υπολογιστών και αναλυτές δεδομένων στους κόλπους της έτσι ώστε να επισπεύσει την ανάπτυξη νέων προϊόντων.