Στους Ιταλούς αντί 45 εκατ. ευρώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στα χέρια των ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie έναντι 45 εκατ. ευρώ, περνά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΟΙ ΙΤΑΛΙΚΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συγκεκριμένη δεσμευτική προσφορά - του μοναδικού υποψηφίου στον τελευταίο διαγωνισμό - έγινε αποδεκτή από το ΤΑΙΠΕΔ.
Η δεσμευτική οικονομική προσφορά της εταιρείας για τη διάθεση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποσφραγίσθηκε σήμερα και το ΤΑΙΠΕΔ, αφού έλαβε υπόψη την θετική εισήγηση των συμβούλων του για την εγκυρότητα της υποβληθείσας προσφοράς, τις αποτιμήσεις που εκπόνησαν δύο διαφορετικοί ανεξάρτητοι αποτιμητές και τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, την έκανε αποδεκτή και ανακήρυξε τη Ferrovie ως προτιμητέο επενδυτή.
Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί άμεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο, η δε σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών θα υπογραφεί μετά από την έγκριση του Ελεγκτικού.
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.
Η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική επιχείρηση στην Ευρώπη και αναμένεται να μεταγγίσει τεχνογνωσία και εμπειρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εντάσσοντας την ελληνική εταιρεία στον πανευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χάρτη.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, επιτυγχάνεται η ολοκλήρωση μίας διαδικασίας, που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια, και διασφαλίζει όχι μόνο τη βιωσιμότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Με την εξέλιξη αυτή, ουσιαστικά τίθενται οι βάσεις για το επιτυχές κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους περίπου 750 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης: ΤΑΙΠΕΔ: Ουδέποτε υπήρξε προσφορά 300 εκατ. ευρώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Άδωνις για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΣΥΡΙΖΑ: Το 2013 έλεγαν ότι τα 300 εκατ. ευρώ ήταν προκλητικά λίγα... (photo)