Ολυμπιακοί Αγώνες 2016: Τα προϊόντα της P&G φροντίζουν τους αθλητές, τις μαμάδες και τις οικογένειες
Η Procter & Gamble, Παγκόσμιος Υποστηρικτής των Ολυμπιακών Αγώνων, εγκαινίασε την παραμονή της Τελετής Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο 2016, το «Σπίτι της P&G», έναν χώρο στον οποίο προϊόντα όπως η Gillette®, το Pantene®, το Head & Shoulders® και το Ariel®, θα φροντίζουν τους αθλητές, τις μαμάδες και τις οικογένειες τους καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.
Η πέντε φορές χρυσή Ολυμπιονίκης στην ενόργανη γυμναστική Νάντια Κομανέτσι παρευρέθηκε στην τελετή και καλωσόρισε τις μαμάδες των αθλητών από χώρες όλου του κόσμου, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ολλανδία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ελλάδα, η Ουκρανία, η Πολωνία, και η χώρα υποδοχής των Αγώνων, η Βραζιλία.
Ως η πρώτη γυμνάστρια που απέσπασε το τέλειο 10, η Κομανέτσι συζήτησε με τις μαμάδες των αθλητών το πώς επαναπροσδιόρισε το άθλημα της ενόργανης γυμναστικής και πως ενέπνευσε μεγαλύτερες προσδοκίες για τις αθλήτριες παγκοσμίως. «Δεν πήρα μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1976 για να σημειώσω το τέλειο 10, αλλά έμαθα πως είχα αρκετή δύναμη για να το πετύχω», δήλωσε η Νάντια Κομανέτσι. «Είναι συναρπαστικό να βλέπεις την εξέλιξη του αθλήματος τα τελευταία 40 χρόνια, καθώς οι αθλήτριες συνεχίζουν να εξελίσσονται και να μας εντυπωσιάζουν.»
Στο πλαίσιο των εγκαινίων, η P&G προσέφερε σε όλους τους επισκέπτες δωρεάν υπηρεσίες φροντίδας και περιποίησης όπως styling μαλλιών, περιποίηση προσώπου και ξύρισμα με τη βοήθεια προϊόντων της όπως Pantene και Gillette. Οι επισκέπτες είχαν επίσης τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στη δράση της Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ με σκοπό, μέσα από μαγνητοσκοπημένα μηνύματα, να ενθαρρύνουν κορίτσια σε όλο τον κόσμο να «Συνεχίσουν να Παίζουν #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ». Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της Always να σταματήσει την πτώση αυτοπεποίθησης στην εφηβεία, καθώς η ενασχόληση με τον αθλητισμό είναι από τις σημαντικότερες γνωστές πηγές αυτοπεποίθησης στα κορίτσια.
«Το να βρίσκομαι στο Ρίο και να παρακολουθώ τον Λευτέρη από κοντά στη μεγαλύτερη προσπάθειά του στους Ολυμπιακούς Αγώνες, με κάνει πολύ χαρούμενη και με συγκινεί», τόνισε η Σοφία Μποτσίου-Πετρούνια, μαμά του Ελευθέριου Πετρούνια, παγκόσμιου πρωταθλητή στην ενόργανη γυμναστική. «Είναι αλήθεια όμως ότι ανησυχώ όταν τον βλέπω να αγωνίζεται, κι ας προσπαθώ να μην το δείχνω. Το “Σπίτι της P&G” με φέρνει κοντά στις μαμάδες αθλητών από όλο τον κόσμο με τις οποίες μοιραζόμαστε τις ίδιες αγωνίες και μας προσφέρει όμορφες στιγμές χαλάρωσης και φροντίδας.»
«Αισθανόμαστε μεγάλη τιμή να βρισκόμαστε εδώ στο Ρίο, στο Σπίτι της P&G όπου τα προϊόντα μας υποστηρίζουν και φροντίζουν αθλητές, μαμάδες και οικογένειες στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων», τόνισε ο Phil Duncan, ο Global Design Officer της P&G. «Γνωρίζουμε ότι οι οικογένειες βρίσκονται πάντα στο παρασκήνιο και δεν παίρνουν τα εύσημα που τους αναλογούν για το ρόλο που παίζουν στη διαδρομή ενός αθλητή. Το Σπίτι της P&G είναι ένας τρόπος να τους πούμε “ευχαριστώ”. Κι αυτό το υλοποιούμε όχι μόνο προσφέροντάς τους στιγμές περιποίησης και φροντίδας, αλλά και με το να παρέχουμε τις ανέσεις ενός σπιτιού και ένα χώρο όπου οι μαμάδες και οι οικογένειες των αθλητών μπορούν να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τους αγώνες.»
Στην εκδήλωση, επίσης προβλήθηκε η πρόσφατη ταινία της καμπάνιας της Gillette, Το τέλειο δεν είναι Όμορφο, η οποία αποκαλύπτει τις σκληρές και συχνά αθέατες αντιξοότητες που συναντούν οι αθλητές καθώς επιδιώκουν την τελειότητα.
Ο χρυσός Ολυμπιονίκης των Ηνωμένων Πολιτειών στο δέκαθλο και πρεσβευτής της Gillette® Ashton Eaton, που έλαβε μέρος στην ταινία, σημείωσε ότι «η ταινία Το τέλειο Δεν είναι Όμορφο τιμά τη σκληρή δουλειά των αθλητών στην πορεία μας προς το τέλειο αποτέλεσμα, και αναδεικνύει τη συνολική προσπάθεια μας από την αρχή μέχρι το τέλος. Καθώς συνεχίζω τη διαδρομή μου εδώ στο Ρίο, νιώθω ευγνώμων που η P&G θα φροντίζει της μητέρα μου εδώ στο Σπίτι της P&G».
Τα εγκαίνια ολοκληρώθηκαν με μια παράσταση-έκπληξη από την Olodum, την περίφημη μπάντα της Βραζιλίας, της οποίας το μοναδικό στιλ με το χαρακτηριστικό άκουσμα των κρουστών επενδύει μουσικά την ταινία της της Gillette Το τέλειο Δεν Είναι Όμορφο.
Σχετικά με το Πρόγραμμα της P&G για τους Ολυμπιακούς Αγώνες:
Η καμπάνια «Σ’ ευχαριστώ, Μαμά» της P&G ξεκίνησε τον Απρίλιο με τη συνέχεια της βραβευμένης καμπάνιας «Σ’ ευχαριστώ, Μαμά». Η νέα «ιστορία» έχει στόχο να αναδείξει τον ρόλο της μαμάς μέσα από μια νέα οπτική– τη δύναμή της! Εστιάζει στη μεγάλη αλήθεια ότι η καθημερινή δύναμη των μαμάδων συνοδεύει τα παιδιά στις δύσκολες στιγμές της ζωής τους. Ακολουθεί την πορεία προς τους Ολυμπιακούς Αγώνες τεσσάρων μαμάδων και των παιδιών τους μέσα από μικρές και μεγάλες στιγμές, όπου η δύναμη της μαμάς είναι καταλυτική, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις να αντιμετωπίσουν με θάρρος τον μεγαλύτερό τους αθλητικό άθλο.
Δείτε το βίντεο ΕΔΩ