Αυτά είναι τα hi tech περίπτερα «νέας γενιάς» - Τι υπηρεσίες θα προσφέρουν
Το περίπτερο ήταν και παραμένει μια εμβληματική εικόνα καταστήματος στη μέση του δρόμου κάθε μικρής και ελληνικής πόλης. Πράγματι, η «ιδέα» του περίπτερου και της ποικιλίας των προϊόντων που προσφέρει είναι ίσως μοναδική σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ωστόσο η πολυετής οικονομική κρίση που βιώνει η Ελλάδα χτύπησε ανελέητα και τα περίπτερα, όπως άλλωστε κάθε μικρομεσαία επιχείρηση. Σαν αποτέλεσμα ο αριθμός των περίπτερων που λειτουργούν το 2016 είναι μόλις το 50% σε σύγκριση με αυτά που λειτουργούσαν το 2009.
Σήμερα οι περιπτερούχοι αναζητούν απάντηση στη συρρικνούμενη πορεία του κύκλου εργασιών τους και η απάντηση αυτή φαίνεται να έρχεται από την υιοθέτηση νέων καινοτόμων υπηρεσίων, οι οποίες συνδέονται άμεσα με τις νέες τεχνολογίες.
Σύμφωνα, λοιπόν, με ρεπορτάζ της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος, η «νέα γενιά» περιπτέρων θα είναι καταρχήν πλήρως δικτυωμένη. Ένα μήνα σχεδόν μετά την υπογραφή του συνδικάτου περιπτερούχων με τις τράπεζες για τοποθέτηση μηχανήματος POS αλλά και την προοπτική αργότερα να λειτουργούν ως «μικρά» παραρτήματά τους και να εξυπηρετούν πελάτες με πληρωμές λογαριασμών ΔΕΚΟ και άλλες υπηρεσίες, οι περιπτερούχοι βλέπουν το business τους να μεταβάλλεται.
Για κάθε λογαριασμό που εξοφλείται στην τσέπη του περιπτερούχου μπαίνει ένα ευρώ, ενώ οι πελάτες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες αυτές καθώς είναι πιο τακτικές σε θέματα εκκρεμοτήτων. Οι περιπτερούχοι ευελπιστούν πως η διευκόλυνση αυτή θα λειτουργήσει επίσης ως «κράχτης» ώστε οι πελάτες να βάλουν το περίπτερο στις επιλογές τους όσον αφορά μικρές αγορές προϊόντων.
Σε κάθε περίπτωση , το περίπτερο πέρα από επιχείρηση είναι μια καθημερινή συνήθεια, μια παράδοση θα μπορούσε να πει κανείς, που οφείλει να εξελιχθεί αν θέλει να επιβιώσει στη σύγχρονη εποχή.