ΟΛΘ: Ιδιωτικοποίηση και επενδύσεις τα «κλειδιά» για την ανάπτυξη
Παράλληλα, ο ίδιος επισήμανε ότι έχουν γίνει βήματα στις διαπραγματεύσεις με τους τέσσερις υποψήφιους αγοραστές της ΟΛΘ Α.Ε. που έχουν διατηρήσει «ζωηρό» το ενδιαφέρον τους για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, συγκριτικά ιδίως με τέσσερις -πέντε μήνες πριν, ενώ τόνισε ότι μέσα στις δεσμευτικές προσφορές και σε ό,τι αφόρα τις ελάχιστες επενδύσεις της πενταετίας, θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριληφθεί η επέκταση της 6ης προβλήτας, ώστε τουλάχιστον το κρηπίδωμα που εξυπηρετεί το «container terminal» να αποκτήσει βύθισμα στα -16,5 μέτρα.
Περαιτέρω, ο ίδιος σημείωσε ότι η ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης προϋποθέτει τη δημιουργία μεγάλου κέντρου logistics, έργο που ίσως προκηρυχθεί μέσα στο 2017, την ολοκλήρωση της απευθείας οδικής σύνδεσης του λιμένα με τον ΠΑΘΕ, τμήμα δρόμου μήκους 600 μέτρων, αλλά και την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης έξω από τα όρια του λιμανιού, για την εξυπηρέτηση των τρένων cargo.
Το μετρό της Θεσσαλονίκης «κινείται», είπε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΜΕΤΡΟ ΑΕ Γιάννης Μυλόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στα προβλήματα που υπήρχαν στην κατασκευή του έργου, αλλά και στις πολιτικές πρωτοβουλίες που ελήφθησαν προκειμένου οι μετροπόντικες να δουλέψουν και πάλι. Παράλληλα, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον σταθμό του Μετρό Βενιζέλου λόγω της σπουδαιότητας των αρχαιοτήτων που ανακαλύφτηκαν εκεί.