Σούπερ μάρκετ από τον καναπέ με τέσσερα γράμματα: YODA
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Το μεγάλο εγχείρημα για ένα online σούπερ μάρκετ καθόλα ανταγωνιστικό, ανήκει στους Γιάννη Χήτο (γνωστού από το νερό Ζαγόρι, την μπύρα ΦΙΞ και πρόσφατα την Green Cola), Βασίλη Στασινούλια (πρώην CEO της Carrefour) και Βασίλη Ανδρικόπουλο (πρώην CFO της DIAGEO για την Δυτική Ευρώπη και σήμερα κορυφαίο στέλεχος στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία), έμπειρα στελέχη του οργανωμένου λιανεμπορίου, με πολυετή πείρα.
Η φιλοσοφία της δημιουργίας του yoda.gr το οποίο ξεκινά από την περιοχή της Αττικής ακολουθεί την ευρωπαϊκή τάση των online supermarket, τα οποία καταλαμβάνουν μεταξυ 5% εως 10% του συνόλου της λιανικής , τάση που δεν έχει, μέχρι σήμερα, αποκτήσει την ίδια δυναμική στην Ελληνική αγορά, στην οποία το αντίστοιχο ποσοστό είναι αισθητά κάτω του 1%. Κεντρική επιδίωξη του yoda.gr είναι η παροχή ποιοτικών προιόντων, μέσα από μια εύχρηστη ηλεκτρονική πλατφόρμα, με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοπιστία της διανομής. Φιλοδοξεί να εξελιχθεί, μέσα στην επόμενη τριετία, ένας σημαντικός πάροχος της on line αγοράς, στοχεύοντας σε σημαντικά μερίδια στο online λιανεμπόριο.
Οι πρωτοπορίες
Οι καινοτομίες της πλατφόρμας, για την κατασκευή της οποίας επενδύθηκε το μεγαλύτερο ποσό του αρχικού κεφαλαίου που άγγιξε τις 500.000 ευρώ, είναι πραγματικά πάρα πολλές. Από τις 9 το πρωί έως και τις 9 το βράδυ μπορείς live time να απευθύνεις οποιαδήποτε ερώτηση και να απαντηθεί από εργαζόμενο της εταιρείας.
Επιπλέον, μπορείς να φτιάξεις την προσωπική σου λίστα με τις αγορές που θέλεις να κάνεις και να προχωρήσεις σε σύγκριση τιμών. Για παράδειγμα, γράφοντας στη λίστα «γάλα», βλέπεις αυτομάτως όλα τα προϊόντα γάλακτος και τις τιμές τους, πριν ολοκληρώσεις την αγορά σου.
Στα συν, οι ολοκληρωμένες συνταγές, όπου εκτός από την εκτέλεση, μπορείς να προχωρήσεις στην αγορά των υλικών απευθείας (ενώ εμφανίζονται και παρόμοια προϊόντα για να κάνεις σύγκριση τιμών). Έξτρα tip: Τις συνταγές υπογράφει ο Αθηναγόρας Κωστάκος.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας στην τιμολογιακή πολιτική του yoda.gr, στόχος είναι να συνδυάσει χαμηλές τιμές, προσφορές, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ένα σύστημα απονομής πόντων και εξαργύρωσής τους στο e shop, εξασφαλίζοντας ένα πολύ φθηνό και, την ίδια στιγμή, ποιοτικό καλάθι αγορών για τους πελάτες του.
Και, τελικά, τι σημαίνει yoda; Μα φυσικά: your online daily agora!