Τα «κλικ» που αλλάζουν τη ζωή ενός άνδρα
Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι άνδρες αισθάνονται κατά μέσο όρο πιο ευτυχισμένοι και ολοκληρωμένοι στην ηλικία των 37 ετών, ωστόσο, για να φτάσουν στο σημείο αυτό περνούν από διάφορες φάσεις που τους καθορίζουν και τους αλλάζουν τη ζωή. Είναι οι στιγμές εκείνες που ένας άντρας συνειδητοποιεί ότι ήρθε η ώρα να κάνει ένα βήμα παραπέρα και να πάει από το «καλό» στο εξαιρετικό.
Τα «κλικ» αυτά είναι αναπόσπαστα κομμάτια της πορείας ωρίμανσης ενός άνδρα και σηματοδοτούν την εξέλιξη και την ωρίμανση, καθώς φέρονται να συνδέονται με αλλαγές συμπεριφοράς, συνηθειών και προτιμήσεων. Πράγματι, κάποια στιγμή στη ζωή του, ένας άντρας αντιλαμβάνεται ότι το «αρκετά καλό» δεν είναι πλέον αρκετό, είτε αυτό αφορά τη ζωή του, είτε το… ξυραφάκι του.
Δεν είναι, λοιπόν, τυχαίο το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνδρες μπορούν να θυμηθούν τέτοιες στιγμές, όπου κάτι έκανε «κλικ» και έκαναν ένα βήμα μπροστά στη ζωή τους. Μάλιστα, συνήθως τις θυμούνται με χαρά, καθώς συνειδητοποιούν πόσο έχουν προχωρήσει από τότε.
Τι σημαίνει η στιγμή του «κλικ»
Αντλώντας έμπνευση από αυτές τις στιγμές του «κλικ», μια εταιρεία που βρίσκεται στο πλευρό εκατομμυρίων αντρών εδώ και 115 χρόνια, θέλησε να βοηθήσει τον αντρικό πληθυσμό να αναβαθμίσει τις εμπειρίες που σχετίζονται με την προσωπική του περιποίηση, όπως η διαδικασία του ξυρίσματος.
Ο λόγος για τη Gillette η οποία συνεργάζεται φέτος με μια από τις ομάδες με τους περισσότερους οπαδούς στον κόσμο, την FCB, καθώς και διεθνούς φήμη ποδοσφαιριστές, όπως τον Neymar Jr για να γιορτάσει τη σημασία της ακρίβειας, που βοηθά τους άνδρες να περάσουν από το «καλό» στο εξαιρετικό.
Τόσο η Gillette όσο και η FCB αντιπροσωπεύουν το «απόλυτο» σε θέματα ακρίβειας -η μια σε θέματα ανδρικής περιποίησης και η άλλη στο γήπεδο- ενώ και οι δύο εκφράζουν την επιτομή του εξαιρετικού στο ξύρισμα και στο ποδόσφαιρο.
Όταν ένας άνδρας αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι έχει επιλογές και αποφασίζει να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, τότε είναι που γίνεται το «κλικ» στη ζωή του. Το ίδιο ισχύει και για το ξυραφάκι του. Για παράδειγμα, χάρη στην ακρίβεια που παρέχει το MACH 3 Turbo της Gillette, οι άνδρες μπορούν να έχουν την αίσθηση της καινούριας λεπίδας για περισσότερο χρόνο σε σχέση με τα ξυραφάκια μιας χρήσης και να κάνουν το επόμενο βήμα: Από το «καλό» στο εξαιρετικό.
Η FCB και ο Neymar Jr
Όπως οι άνδρες σε όλο τον κόσμο, έτσι και ο Neymar Jr έχει βιώσει στιγμές «κλικ». Για παράδειγμα, ένα από τα σημαντικά «κλικ» της ζωής του συνέβη την ημέρα που έμαθε ότι θα γίνει πατέρας. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, οι άνδρες μπορούν να βρουν σημεία ταύτισης με την ιστορία του.
Η καμπάνια «απλώς κάνει κλικ» γιορτάζει τις μικρές και μεγάλες στιγμές στην πορεία ενηλικίωσης ενός άνδρα, με χιούμορ και ρεαλισμό. Το σημαντικό είναι να γίνει κατανοητό το γεγονός ότι ένας άντρας έχει επιλογές και αποφασίζει να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, τότε είναι που γίνεται το «κλικ» στη ζωή του.