Στα 9 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις που μπορούν να διεκδικήσουν οι Έλληνες από τις αεροπορικές
Τα 9 εκατ. ευρώ αγγίζουν οι αποζημιώσεις που έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν οι Έλληνες επιβάτες για τις καθυστερήσεις σε πτήσεις που σημειώθηκαν στα αεροδρόμια της χώρας το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος 2017.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας AirHelp, το ποσό ανέρχεται στα 8.986.670 ευρώ και θα πρέπει να σημειωθεί ότι είναι μικρότερο από εκείνο για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016 που είχε διαμορφωθεί στα 11.022.125 ευρώ.
Η AirHelp καταγράφει τις πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους με υπαιτιότητα αποκλειστικά του αερομεταφορέα. Αυτές είναι οι περιπτώσεις που ουσιαστικά ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση. Συγκεκριμένα, ο κανονισμός της ΕΕ 261/2004, υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να χορηγούν αποζημίωση για πτήση με καθυστέρηση άνω των 3ων ωρών καθώς και για ακύρωση από 14 μέρες και μετά από την προγραμματισμένη πτήση. Και το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει έως και 600 ευρώ. Η αποζημίωση αυτή είναι ανεξάρτητη με τη βοήθεια που παρέχουν στους επιβάτες τους κατά τη διάρκεια της καθυστέρησης είτε της επιλογής εναλλακτικής πτήσης την επόμενη ημέρα.
Στην ανακοίνωση της η AirHelp υποστηρίζει πως τα αποτελέσματα για αυτό το καλοκαίρι δείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρίες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που είχαμε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, βλέπουμε παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.
Σημειωτέον πως η AirHelp είναι μία εταιρεία που βοηθά τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών να διεκδικούν αποζημιώσεις μετά από καθυστερήσεις, ακυρώσεις ή overbookings πτήσεων, ενώ ο επιβάτης μπορεί να το κάνει αυτό ακόμη και μέσω του smartphone του.