Η Bosch υποστηρίζει την παρουσία των ελληνικών ομάδων φοιτητικής φόρμουλας στους διαγωνισμούς FSAE
Και οι δύο ελληνικές ομάδες πραγματοποίησαν αξιοπρεπείς εμφανίσεις, αποσπώντας μάλιστα και πολλά θετικά σχόλια από κριτές και κοινό.
Συγκεκριμένα, η ομάδα της Θεσσαλονίκης, ART κατέκτησε τον Ιούλιο, την 18η θέση στη πίστα του Varano της Ιταλίας ανάμεσα σε 55 βενζινοκίνητα, αλλά και το κύπελο για το καλύτερο Design Report, με τους κριτές να χαρακτηρίζουν το ελληνικό μονοθέσιο ως το αγαπημένο τους. Ωστόσο η μεγαλύτερη επίδοση ήρθε στους αγώνες της Τσεχίας τον Αύγουστο. Εκεί η ART κέρδισε την 8η θέση ανάμεσα σε 33 ομάδες, διατηρώντας τις υψηλές επιδόσεις των τελευταίων χρόνων και σκαρφαλώνοντας 14 ολόκληρες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη, από την θέση 127 το 2016, στην θέση 113 για το 2017.
Από την άλλη μεριά, η ομάδα της Πάτρας, UoP με ένα σαφώς βελτιωμένο ηλεκτρικό μονοθέσιο σε σχέση με το περσινό, ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις τον Ιούλιο, από την ιστορική πίστα του Silverstone στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έναν διαγωνισμό, στον οποίο συμμετείχαν τόσο ηλεκτρικά όσο και βενζινοκίνητα μονοθέσια. Οι μηχανολόγοι της Πάτρας κατέκτησαν εκεί την 10η θέση της συνολικής κατάταξης μεταξύ 75 ομάδων και την 1η στα ηλεκτρικά μονοθέσια. Άξια αναφοράς και η διάκριση σε ένα από τα επιμέρους δυναμικά αγωνίσματα, αυτό του Efficiency, όπου η ομάδα πήρε πρωτιά.
Στον αγώνα της Γερμανίας, η ομάδα στάθηκε άτυχη και δεν κατάφερε να πιάσει τις γνωστές υψηλές αποδόσεις της. Ωστόσο κατάφερε να εισέλθει στους φιναλίστ του βραβείου “Best E-Drive Packaging Award”, το οποίο απονέμεται από την Daimler. Mάλιστα οι μηχανικοί της Daimler επισκέφτηκαν ιδιαιτέρως το pit της UoP, προκειμένου να την συγχαρούν και να της δώσουν ως δώρο ένα drone.
H Bosch Eλλάδας δεν μπορεί, παρά να νιώθει μόνο υπερηφάνεια που στάθηκε αρωγός στην προσπάθεια και των δύο ταλαντούχων ελληνικών ομάδων, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, παρέχοντας τους, τόσο οικονομική και συμβουλευτική στήριξη, όσο και εξοπλισμό.