Η πρωτοπόρα ελληνική εταιρεία που στηρίζει την εθνική οικονομία
Η βαθιά και παρατεταμένη οικονομική ύφεση, διαμορφώνει ένα περιβάλλον το οποίο δεν προσφέρει κίνητρα για καινοτομίες και επενδύσεις, αλλά αντίθετα έχει αυξημένο ρίσκο και κρύβει κινδύνους.
Παρόλα αυτά, παρά τις αντίξοες συνθήκες υπάρχουν κλάδοι και υγιείς εταιρείες που καταφέρνουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια, να αναπτυχθούν, να διευρύνουν την παρουσία τους στις ξένες αγορές και να «ανθίσουν», προφέροντας θέσεις εργασίας, ευκαιρίες απασχόλησης, ελπίδες και αισιοδοξία σε πλήθος κόσμου.
Η αγορά του μεταλλικού νερού, για παράδειγμα, είναι ένας από τους κλάδους που δεν επηρεάστηκαν από την κρίση, αλλά αντίθετα κατάφεραν να προσελκύσουν νέες επενδύσεις, σε μία βιομηχανία που διαρκώς διευρύνεται, με τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα να φτάνουν στο εξωτερικό και να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν.
Η δυναμική των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα, αποτελεί η καινοτόμα και καταξιωμένη ελληνική εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ , που εμφιαλώνει το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ. Έχοντας ηγετική παρουσία στην εγχώρια αγορά των εμφιαλωμένων νερών και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα στη διεθνή αγορά, συνεισφέρει ουσιαστικά στην εθνική οικονομία. Και αυτό διότι, ακολουθεί ένα συγκεκριμένο επενδυτικό και στρατηγικό πλάνο, με μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό.
Η καταξιωμένη ελληνική εταιρεία από την Ήπειρο όμως, που αποτελεί την πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της παγκόσμιας εταιρείας πληροφοριών και μέτρησης Nielsen, προχωράει ένα βήμα παρακάτω, στοχεύοντας να κατακτήσει και την παγκόσμια κορυφή. Συμμετέχοντας στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών διεθνώς, την Anuga 2017, που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο, πρόβαλε ένα από τα πιο αγνά ελληνικά προϊόντα στους 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες, στην Κολωνία της Γερμανίας.
Έτσι, συμμετέχοντας στην κατηγορία «Drinks» κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, με την εξαγωγική σειρά φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, με τις ξενόγλωσσες ετικέτες και το σύνολο των συσκευασιών της, σε ένα μοντέρνο, ιδιαίτερης αισθητικής και design περίπτερο, που απέπνεε ελληνικότητα.
Έντονος εξαγωγικός προσανατολισμός και νέες συνεργασίες μείζονος σημασίας
Προσελκύοντας πλήθος κόσμου και μυώντας τους στα προϊόντα της εξαγώγιμης σειράς του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, η οποία βρίσκεται ήδη σε 25 χώρες στον κόσμο και έχει δυναμική παρουσία στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική, την Κίνα, η εταιρεία κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων και να κερδίσει τις εντυπώσεις.
Εξίσου σημαντικό ήταν και το γεγονός, ότι ανάμεσα στους διεθνείς εμπορικούς επισκέπτες, βρέθηκαν και σημαντικοί εκπρόσωποι γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών και αλυσίδων λιανικής, που ευνόησαν συζητήσεις για περαιτέρω συνεργασίες, και προσέλκυση νέων συνεργατών από την παγκόσμια αγορά.
Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να ενισχύσει την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, η οποία «τρέχει» με αύξηση 40%, ενώ αναμένεται μετά τη συμμετοχή στην Anuga να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο. Άλλωστε, επόμενος στόχος της, είναι να συνεχίσει τις εξαγωγές, διερευνώντας ακόμα περισσότερες αγορές ανά τον κόσμο και ιδιαίτερα αγορές, που το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ανάγκη, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, τα Αραβικά Εμιράτα.
Έτσι, η ελληνική εταιρεία γράφει τη δική της ιστορία, μέσα από καινοτόμες και εξωστρεφείς ενέργειες και δράσεις, που ενισχύουν την οικονομία της χώρας και παράλληλα προωθούν τα εθνικά προϊόντα στις αγορές ολόκληρου του κόσμου.