Τα προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες βλέπει η LEROY MERLIN ως το μέλλον του λιανεμπορίου

Συγκεκριμένες αναφορές έκανε ο Olivier Arduin, Γενικός Διευθυντής της LEROY MERLIN για Ελλάδα και Κύπρο, στο 2o Συνέδριο της Ναυτεμπορικής για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο

Τα προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες βλέπει η LEROY MERLIN ως το μέλλον του λιανεμπορίου
1'

Στο πρόσφατο συνέδριο της Ναυτεμπορικής με τίτλο «Mega Shifts - Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο», ο Γενικός Διευθυντής της LEROY MERLIN για Ελλάδα και Κύπρο, περιέγραψε τους βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί η εταιρεία στο μέλλον, σε σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών και τα προϊόντα.

Στην βασική του τοποθέτηση ο Olivier Arduin σημείωσε, «Η κατανόηση των αναγκών των πελατών, ακόμη και η πρόβλεψή τους έως ένα βαθμό, οδηγεί στην απόλυτα προσωποποιημένη επικοινωνία. Εργαζόμαστε ώστε να παρέχουμε τέτοιου είδους επικοινωνία, σε κάθε σημείο που συναντάμε των πελάτη, είτε είναι το website, είτε το τηλέφωνο, είτε το φυσικό κατάστημα».

Παράλληλα στο συνέδριο αναπτύχθηκε το θέμα της γενιάς Ζ και πως επηρεάζει τις συνήθειες αγορών, όπως και του digital transformation, για το οποίο ο Olivier Arduin σχολίασε, «Στο περιβάλλον της ψηφιοποίησης θέλουμε να δώσουμε στους πελάτες μας χώρο, χρόνο και ιδέες για να δημιουργήσουν τα δικά τους προϊόντα και υπηρεσίες. Η γενιά Ζ είναι γεμάτη από ενέργεια και δημιουργικότητα που αλλάζει όσα ξέραμε για το λιανεμπόριο και θέλουμε να της δώσουμε τα εργαλεία και τον χρόνο για να εκφραστεί. Το αποτέλεσμα πρέπει να είναι κάτι που σκέφτηκε, δημιούργησε και χρησιμοποίησε ο πελάτης και όχι κάτι που βρήκε έτοιμο στο ράφι».

Μάθετε περισσότερα για την LEROY MERLIN στο www.leroymerlin.gr

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή