Το σημαντικότερο συνέδριο για το Interactive Marketing το #IMC18 του ΙΑΒ Hellas
Οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, οι νέες τεχνολογίες, το ανανεωμένο πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων, η αγωνία των εκδοτών για το μέλλον τους σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου κερδίζουν έδαφος οι «πλατφόρμες», οι influencers αλλά και τα fake news, η προσπάθεια των διαφημιστικών εταιρειών να επαναπροσδιοριστούν δεδομένης της εισόδου νέων εταιρειών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και εν τέλει τα brands που αναζητούν τη μέγιστη ασφάλεια και απόδοση των επενδύσεών τους, δημιουργούν ένα σύνθετο περιβάλλον γεμάτο ευκαιρίες αλλά και παγίδες που μοιραία οδηγεί την αγορά στο αναπόφευκτο ερώτημα: τι μέλλει γενέσθαι;
Την απάντηση θα συνθέσουν κορυφαίοι practitioners, γνωστοί influencers, εκατοντάδες smart phones και παιδιά 12 έως 17 ετών. Το #ΙΜC18, συνεχίζοντας μία πορεία επιτυχημένων συνεδρίων, καινοτομεί φέτος ανοίγοντας τον ορίζοντά του στο μέλλον. Για πρώτη φορά καλωσορίζει τους μελλοντικούς επαγγελματίες του κλάδου, 150 φοιτητές τμημάτων Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και Επικοινωνίας από τα κορυφαία Ελληνικά Πανεπιστήμια στο πρώτο «IAB Career Fai» το οποίο θα διεξαχθεί παράλληλα με το συνέδριο.
Ορισμένοι μάλιστα από αυτούς θα διαγωνιστούν στο «Back to the Future University Challenge» όπου 6 πανεπιστημιακές σχολές και 6 καταξιωμένοι Creative Directors του χώρου θα μεταφέρουν 6 γνωστές διαφημιστικές εκστρατείες των 90’s στα δεδομένα των καταναλωτών και της τεχνολογίας του σήμερα.
Στο #IMC18 θα πραγματοποιηθεί επίσης για πρώτη φορά, η βράβευση του IAB Person of the Year, ενός νέου θεσμού, που σκοπό έχει την ανάδειξη της αριστείας και της προσφοράς στο χώρο. Παρουσιαστής του #IMC18 θα είναι ο δημοφιλής stand-up comedian, Γιώργος Χατζηπαύλου.
To IAB Hellas είναι η κορυφαία ένωση του ψηφιακού διαφημιστικού οικοσυστήματος. Αποστολή του είναι να προωθήσει την ανάπτυξη του καινοτόμου αυτού τομέα εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά του και διαμορφώνοντας το ρυθμιστικό περιβάλλον.
Αναδεικνύει την αξία που προσφέρει η ψηφιακή διαφήμιση στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά και διευκολύνει την υιοθέτηση κοινών επιχειρηματικών πρακτικών που προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και προσδοκίες των χρηστών.
Το IAB Hellas προβάλλει την αξία των τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω συγκριτικών αξιολογήσεων και κοινών πανευρωπαϊκών μελετών και ερευνών, συμπεριλαμβανομένης της έκθεσης Benchmark AdEx Benchmark. Προωθεί τον ρόλο της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω εκδηλώσεων, επεξηγηματικών εκθέσεων και δημοσίων σχέσεων και επικεντρώνεται σε ενέργειες τυποποίησης και μέτρησης σε όλη την Ευρώπη.
Το IAB Hellas παρακολουθεί τις δράσεις της Επιτροπής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του IAB Europe που στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των επιμέρους ευρωπαϊκών αγορών. Με αυτόν τον τρόπο, το IAB και τα μέλη του συμβάλλουν στην αύξηση των ψηφιακών δεξιοτήτων στην Ευρώπη, διαμορφώνοντας μια πιο ακμαία αγορά για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.