Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης το δίκτυο Play ΟΠΑΠ
Ετήσια συνάντηση συνεργατών
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επένδυση του ΟΠΑΠ στο δίκτυο των καταστημάτων PLAY, υλοποιώντας ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο που στηρίζει την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας και των συνεργατών της.
Με σύνθημα «Next 19/ Αλλάζουμε επίπεδο», ο ΟΠΑΠ πραγματοποίησε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δύο μεγάλες εκδηλώσεις, στις οποίες έδωσαν δυναμικό παρών περισσότεροι από 300 ιδιοκτήτες καταστημάτων PLAY.
Μέλη της διοίκησης και διευθυντικά στελέχη του ΟΠΑΠ, παρουσίασαν αναλυτικά τα επιχειρηματικά σχέδια της εταιρείας και τις πρωτοβουλίες της για την ανάπτυξη του δικτύου. Το 2018 ήταν μια χρονιά ορόσημο για την επιχειρηματική δραστηριότητα των VLTs. Ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση του τεχνολογικού συστήματος και υλοποιήθηκε η εισαγωγή νέων παιχνιδιών και προγραμμάτων πιστότητας που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών. Επίσης προχώρησαν σημαντικές πρωτοβουλίες, όπως νέες εμπορικές συμφωνίες για προϊόντα και υπηρεσίες, ανακαίνιση όψεων των καταστημάτων, αφαίρεση αμμοβολών και ενέργειες επικοινωνίας βάσει του αυστηρού ρυθμιστικού πλαισίου που έχει θεσπιστεί από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων.
Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ, «δύο χρόνια μετά την έναρξη των VLTs κι έπειτα από μία απαιτητική περίοδο για όλους μας, είναι σαφές ότι το δίκτυο καταστημάτων PLAY βρίσκεται πλέον σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Tο εμπορικό σήμα των PLAY αναγνωρίζεται ως ηγετικό στον τομέα του υπεύθυνου ψυχαγωγικού παιχνιδιού. Άλλωστε, ο ΟΠΑΠ είναι η κορυφαία εταιρεία στο υπεύθυνο παιχνίδι έχοντας πρόσφατα λάβει την υψηλότερη πιστοποίηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Λοταριών (WLA) τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα. Καθώς μπαίνουμε σε μία νέα φάση ανάπτυξης για το δίκτυο καταστημάτων PLAY, γνωρίζω ότι βρίσκεται μπροστά μας μία ακόμη απαιτητική περίοδος. Ωστόσο, είμαι βέβαιος ότι έχουμε πολλούς λόγους να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον και ότι θα επιτύχουμε τους κοινούς μας στόχους και προσδοκίες».
Στις εκδηλώσεις παρουσιάστηκε διεξοδικά η στρατηγική για το 2019 που βασίζεται στους πυλώνες: συνεργάτης, πελάτης, κατάστημα. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην υποστήριξη των συνεργατών μέσω κεντρικών συμφωνιών και ενός νέου μοντέλου επιδότησης ενεργειών, καθώς και ενός ανανεωμένου portal opapnet|play, το οποίο αποτελεί βασικό εργαλείο καθημερινής επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των συνεργατών. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης εστιάζει στον πελάτη, τον συνεργάτη, τους εργαζόμενούς του και την απόδοση του καταστήματος.