Στο προσκήνιο τα σχέδια για τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη

Την επαναφορά των σχεδίων σχετικά με την ανάπτυξη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ έπειτα από εισήγηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, Γιώργου Ανωμερίτη.


Εδώ κι ένα χρόνο είχε σταματήσει η συζήτηση σχετικά με τα σχέδια για την ενίσχυση της θυγατρικής του ΟΛΠ, της ΝΑΥΣΟΛΠ όπως έχει δηλώσει και ο κ. Ανωμερίτης, αφού στο ενδιάμεσο ξέσπασε η κρίση στα δύο μεγάλα ναυπηγεία της χώρας (Σκαραμαγκά και Ελευσίνα).

Μέσα στο 2012, ο ΟΛΠ αποφάσισε να παραχωρήσει στη ΝΑΥΣΟΛΠ τόσο την παραθαλάσσια ζώνη, όσο και το μηχανολογικό εξοπλισμό.Έπειτα θα ακολουθήσει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, με τον ΟΛΠ σε πρώτη φάση τουλάχιστον να κρατά το 51% με σκοπό να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες επενδύσεις, όπως είναι η νέα πλωτή δεξαμενή τύπου panamax ή post panamax, μίνιμουμ αξίας περίπου 30 εκατ. ευρώ.

Ταυτόχρονα πρόκειται να καταργηθεί η χρήση του μόλου της ΔΕΗ, η οποία θα περάσει στα Car Terminal, ενώ στη ναυπηγοεπισκευή θα περάσει ο προβλήτας Γ1 του Car Terminal.

Να σημειωθεί πως οι αλλαγές χρήσης αποτελούσαν βασικό αίτημα τόσο των χρηστών τόσο του Σταθμού Αυτοκινήτων όσο και της ναυπηγοεπισκευής.Επιπρόσθετα πρόκειται να ενισχυθούν οι πολιτικές της ΝΑΥΣΟΛΠ, ώστε να καταστεί ουσιαστικός εταίρος ως Φορέας της Ζώνης σχετικά με την προσέλκυση πλοίων ναυτιλιακών εταιριών, σύναψης εταιρικών συμμαχιών και πλήρους εκμετάλλευσης χερσαίων χώρων και δεξαμενών.