Παραλαβή ενός φορτηγού πλοίου και 10 μεταφοράς υγραερίου
Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η τελετή ονοματοδοσίας των δύο τελευταίων πλοίων στα ναυπηγεία Kanrei Shipbuilding.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τα πλοία «Gas Husky» το οποίο παραδόθηκε στη StealthGas στις 18 Ιανουαρίου και «Gas Esco» το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία τον Μάιο του 2012.
Τα πλοία είναι μεταφορικής ικανότητας 7.500 κ.μ. έκαστο και φέρουν σημαία Λιβερίας, ενώ έχουν καταταχθεί στην κλάση του Bureau Veritas.
Η εταιρεία StealthGas κατέχει ηγετική θέση της στο κομμάτι της αγοράς υγραερίου με πλοία μεταφορικής ικανότητας 3.000-8.000 κ.μ., ειδικά έπειτα από την προσθήκη των δύο αυτών πλοίων, ενώ η διαπραγμάτευση της μετοχής της εταιρείας γίνεται σε τιμή ίση με το 1/3 της καθαρής παρούσης αξίας της.
Στον τρίτο μεγαλύτερο ελληνικό ναυτιλιακό όμιλο με βάση τον αριθμό πλοίων κατατάσσεται ο Όμιλος Bαφειά, έπειτα και από την προσθήκη των δύο τελευταίων πλοίων, με το στόλο του να αποτελείται από 62 πλοία εκ των οποίων 38 είναι πλοία μεταφοράς υγραερίου, 22 δεξαμενόπλοια αργού και μεταφοράς προϊόντων και δύο πλοία ξηρού φορτίου.
Όσον αφορά στην εταιρεία Diana Shipping, συμφερόντων Συμεών Παληού, ανακοίνωσε την παραλαβή του φορτηγού πλοίου «Leto» χωρητικότητας 81.297 dwt και κατασκευής του 2010.
Ειδικά το πλοίο είναι ναυλωμένο στην EDF για περίοδο 24-34 μηνών στις 12.900 δολάρια ημερησίως, που προβλέπεται να αποφέρει κατ’ ελάχιστο στην εταιρεία 9,3 εκατ. δολ.
Η εταιρεία διαχειρίζεται στόλο από 25 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων 16 panamax, 8 capes και ένα kamsarmax, με μέσο όρο ηλικίας 6,2 έτη, ενώ στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2012 θα της παραδοθούν ακόμη δύο φορτηγά που ναυπηγεί.
Μέρισμα 0,2335 δολάριο ανά μετοχή θα καταβάλει στους μετόχους της η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Capital Product Carriers του Ευάγγελου Μαρινάκη, ενώ το μέρισμα αφορά στο τελευταίο 3μηνο του 2011 και θα πληρωθεί στις 15 Φεβρουαρίου σε όσους διατήρησαν τις μετοχές έως και τις 7 Φεβρουαρίου του 2012.