NEL: Εγκαταλείπει τη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη;
Στελέχη της NEL, ανέφεραν επίσης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη μια πολιτική ναύλωσης πλοίων και ταχυπλόων της, σε γραμμές του εξωτερικού.
Σημειώνεται ότι στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, δραστηριοποιούνται αυτή τη στιγμή η NEL με το πλοίο «Εuropean Express», η Hellenic Seaways με το «Νήσος Χίος» και η Attica Group με το «Blue Star Patmos».
Η δρομολόγηση του νεότευκτου Blue Star Patmos στα μέσα καλοκαιριού πυροδότησε «πόλεμο» επιστολών ανάμεσα στη NEL Lines και τη Blue Star Ferries, καθώς η κάθε εταιρεία εκφράζει ενστάσεις για τις ενέργειες της άλλης.
Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου απέστειλε τη Δευτέρα νέα επιστολή προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη, στην οποία εκφράζει τη διαφωνία της για το αίτημα της Blue Star στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών να αλλάξει, κατά μια ώρα νωρίτερα, τα δρομολόγια αναχώρησης από Πειραιά και Μυτιλήνη.
Εφόσον εγκριθεί το αίτημα, τα πλοία των δύο εταιρειών θα αναχωρούν με περίπου μια ώρα διαφορά, από Πειραιά και από Μυτιλήνη.
Σημειώνεται ότι η NEL έχει τρεις φορές την εβδομάδα δρομολόγιο από τον Πειραιά και συγκεκριμένα κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή στις 7 το απόγευμα με το πλοίο «Εuropean Express». Τις ίδιες ημέρες, από Πειραιά, η Blue Star έχει δρομολόγιο στις 9 το βράδυ με το πλοίο «blue Star Patmos» και αιτείται εκ νέου στη διεύθυνση θαλασσίων συγκοινωνιών να φεύγει στις 8.
Επίσης, από Μυτιλήνη η NEL, με το πλοίο «Εuropean Express», έχει δρομολόγιο τρεις φορές την εβδομάδα, Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο στις 18:00 το απόγευμα. Αντίστοιχα η Blue Star απο Μυτιλήνη έχει δρομολόγιο με το πλοίο «blue Star Patmos» κάθε Δευτέρα, Τετάρτη Παρασκευή στις 8 το βράδυ και αιτείται εκ νέου στη διεύθυνση θαλασσίων συγκοινωνιών να φεύγει στις 7 το απόγευμα.
Υπενθυμίζεται πως τα δρομολόγια προς τα νησιά των Δωδεκανήσων είναι επιδοτούμενα εν μέρη, σε αντίθεση με αυτά της γραμμής Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.