Φορολόγηση χωρίς... αστερίσκους και για τους εφοπλιστές

Στην αύξηση της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτικών στην ποντοπόρο ναυτιλία περιορίστηκε η νύξη του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας, Θοδωρή Δρίτσα, για την ανάγκη συνεισφοράς του ισχυρού εφοπλιστικού κεφαλαίου στην ελληνική κοινωνία.

Φορολόγηση χωρίς... αστερίσκους και για τους εφοπλιστές
2'

Μετά τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, ούτε ο Θοδωρής Δρίτσας, εκ των συναρμόδιων κυβερνητικών στελεχών έθιξε με σαφήνεια το ζήτημα της φορολόγησης των Ελλήνων εφοπλιστών και της ανατροπής των 56 σκανδαλωδών φοροαπαλλαγών που απολαμβάνουν, καθώς και της «εθελοντικής» τους συνεισφοράς στην εθνική οικονομία.

Ακόμα και η «επιτακτική ανάγκη» για αύξηση «της ανταποδοτικότητας του εφοπλιστικού κεφαλαίου στην ελληνική κοινωνία» σε συνθήκες οικονομικής καταστροφής, όπως τόνισε ο κ. Δρίτσας, εντάχθηκε στο μεσο-μακροπρόθεσμο σχεδιασμό του υπουργείου ως προς το σκέλος της επέκτασής της σε «άλλα ζητήματα», εκτός δηλαδή της ενίσχυσης της απασχόλησης.

Άγνωστο παραμένει, αν σε αυτά τα «άλλα ζητήματα» περιλαμβάνεται η λήξη του προστατευτισμού για τα τεράστια εφοπλιστικά κέρδη, καθώς και το πότε θα τεθούν στο τραπέζι τα «ζητήματα» αυτά.

Το Newsbomb.gr θα συνεχίσει να δίνει τη «μάχη» μέχρι να δοθεί τέλος στην επιλεκτική μεταχείριση μίας κατηγορίας Ελλήνων πολιτών σε βάρος της τεράστιας πλειονότητας του ελληνικού λαού, γίνουν δηλαδή πράξη οι προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού για αποκατάσταση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισονομίας στο πεδίο και της φορολόγησης των Ελλήνων εφοπλιστών. Άλλωστε, τι νόημα έχουν οι εξαγγελίες περί φορολογικής δικαιοσύνης, αν συνεχίσουν να μένουν στο απυρόβλητο οι διεθνείς μεγιστάνες του ελληνικού εφοπλισμού, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει δυνατότητα να εισρέουν στα δημόσια ταμεία έσοδα, άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ το χρόνο.

Πάντως, στα θετικά σημεία των προγραμματικών δηλώσεων του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας είναι η άμεση μέριμνα για τη διαφύλαξη των συλλογικών συμβάσεων εργασίας των ναυτικών, η αντιμετώπιση της ανεργίας και της απλήρωτης εργασίας στον κλάδο, η κατάργηση του πλοίου ασφαλείας και άλλων μέτρων που πλήττουν τα δικαιώματα των ναυτεργατών.

Επίσης, ο κ. Δρίτσας ανακοίνωσε ότι η επιστράτευση των ναυτεργατών ανήκει οριστικά στο παρελθόν, ενώ αναφορικά με το ΝΑΤ δήλωσε ότι η εξασφάλιση των συντάξεων και της υγειονομικής περίθαλψης των ναυτικών και των οικογενειών τους, σε συνδυασμό με την ομαλοποίηση στην είσπραξη των ασφαλιστικών εισφορών (οι οποίες αποτελούν οφειλές εκατομμυρίων από μεριάς εφοπλιστών) αποτελούν κύρια προτεραιότητα.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή