Black Friday 2020: Θα αλλάξει η ημερομηνία; Πώς θα πραγματοποιηθεί μέσω lockdown;
Αίτημα των εμπόρων της Θεσσαλονίκης, είναι η μεταφορά της «Black Friday» την πρώτη Παρασκευή που θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα μετά το lockdown και όχι την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου (27/11), διαδικτυακά.
Μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, ζήτησε την μεταφορά της Black Friday, η οποία φέτος είναι προγραμματισμένη για τις 27 Νοεμβρίου.
Παράλληλα, ανέφερε πως με τον τρόπο που λειτουργεί στην Ελλάδα η Black Friday, θα ήταν προτιμότερο να καταργηθεί.
«Η Βlack Friday στη χώρα μας δεν λειτουργεί σωστά, όπως στο εξωτερικό. Εδώ, κατάφεραν οι μεγάλες πολυεθνικές να την εκφυλίσουν τελείως.
Άλλωστε, όπως θυμάστε, την πρώτη χρονιά μέχρι και τα παιδιά δεν πήγαν σχολείο και σχημάτιζαν ουρές έξω από τα καταστήματα, πλέον όμως δεν έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Δεν μπορείς να κάνεις μείωση 10% και να το ονομάζεις Black Friday».
Από την άλλη, μέχρι ώρας δεν έχει υπάρξει κάποια ανακοίνωση για αλλαγή της ημερομηνίας της Black Friday και πρακτικά σημαίνει ότι οι προετοιμασίες για τις 27 του Νοέμβρη συνεχίζονται.
Όπως έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η Black Friday δηλαδή να γίνεται Black Week σε πολλά καταστήματα, και να κρατάει μια εβδομάδα, κάτι τέτοιο θα γίνει και φέτος, καθώς ο όγκος των παραγγελιών θα είναι μεγάλος και ο κόσμος θέλει να ψωνίσει, και για να στηρίξει τις ελληνικές αγορές αλλά και να τονώσει λίγο την ψυχολογία του που με όλα αυτά που γίνονται θα λέγαμε ότι δεν είναι ιδιαίτερα ανεβασμένη.
Μεγάλο πρόβλημα αναμένεται να έχουν οι επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν e-shop, κάτι που σημαίνει ότι σε όλο το διάστημα της καραντίνας, αλλά και στην Black Friday, δεν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει, ωστόσο, καμία πρόθεση μεταφοράς της ημερομηνίας.
Εκπτώσεις Black Friday 2020: Όλα όσα πρέπει να προσέξετε
Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων συστήνει στους καταναλωτές να ειναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις αγορές τους εκείνη την ημέρα.
Ειδικότερα, μια αξιόπιστη εμπορική ιστοσελίδα θα πρέπει να παρέχει:
Την ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).
Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος και την συνολική τιμή του συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν εξόδων σε περίπτωση επιστροφής κ.λπ.).
Τη διαθεσιμότητα, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής του προϊόντος.
Ακόμα, επισημαίνεται:
Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών, καθώς και την πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.
Ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην πανενωσιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ).
Ασφαλή μέθοδο συναλλαγής, κατά την καταχώριση των στοιχείων της συναλλαγής πρέπει να εμφανίζεται το εικονίδιο ασφάλειας, μια κλειδαριά πάνω αριστερά στο browser, και η διεύθυνση που αρχίζει με https://.
Επίσης, συστήνεται στους καταναλωτές:
Να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα.
Να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγουν τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.
Να αποφεύγουν να παρέχουν προσωπικά δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας.
Να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr
Διαβάστε επίσης: