ΟΠΑΠ: Στα 174 εκατ. ευρώ τα καθαρά έσοδα προ εισφορών - Πρόταση για μέρισμα 0,55 ευρώ

Στα 174,2 εκατ. διαμορφώθηκαν τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του ΟΠΑΠ για το πρώτο τρίμηνο 2021, μειωμένα κατά 46,9% σε ετήσια βάση λόγω της αναστολής λειτουργίας των καταστημάτων και με μόλις 40% του δικτύου να επαναλειτουργεί το Φεβρουάριο.
INTIME

Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) μειώθηκε το πρώτο τρίμηνο 2021 κατά 38,2% και διαμορφώθηκε σε 75,6 εκατ. ευρώ (Q1 2020: 122,4 εκατ. ευρώ) εξαιτίας της μείωσης των εσόδων και της δυσανάλογης εισφοράς επί του GGR της «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ» ώστε να πληροί το ελάχιστο ετήσιο συμβατικό όριο των 50 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το πρώτο τρίμηνο 2021 μειώθηκαν κατά 29,0% στα 61,3 εκατ. ευρώ (Q1 2020: 86,4 εκατ. ευρώ) ή μείωση 43,8% σε επαναλαμβανόμενη βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο 2021.

Τα καθαρά κέρδη α’ τριμήνου 2021 διαμορφώθηκαν στα 10,3 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 71,1% (Q1 2020: 35,5 εκατ. ευρώ) ή ζημιές ύψους 1,9 εκατ. ευρώ σε επαναλαμβανόμενη βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα έσοδα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, μετά την επανέναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων, το Διοικητικό Συμβούλιο αναθεώρησε ανοδικά την πρότασή του προς τη Γενική Συνέλευση για το μέρισμα χρήσης 2020 στα 0,55 ευρώ έναντι 0,45 ευρώ αρχικά.

Ο Jan Karas, CEO του ΟΠΑΠ, δήλωσε πως «κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι online δραστηριότητες μας κατέγραψαν ένα τρίμηνο-ρεκόρ, επιτυγχάνοντας αξιοσημείωτη ανάπτυξη, ενώ στον τομέα του retail, τα έσοδα επηρεάστηκαν, όπως ήταν αναμενόμενο, από το lockdown και το κλείσιμο των καταστημάτων των δικτύων μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι τόσο για την επαναλειτουργία των καταστημάτων ΟΠΑΠ από τις 12 Απριλίου, όσο και για την επικείμενη επανέναρξη της δραστηριότητας των παιγνιομηχανημάτων (VLTs). Όσον αφορά στις επιδόσεις μας, οι αρχικές ενδείξεις για τις retail δραστηριότητες μας είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, ενώ ταυτόχρονα, οι online δραστηριότητες μας παραμένουν ισχυρές. Κοιτάζοντας μπροστά, δέσμευση μας παραμένει να παρέχουμε εξαιρετικές υπηρεσίες στους πελάτες μας, σε όλα τα κανάλια, προετοιμάζοντας το έδαφος για να προσφέρουμε μια κορυφαία εμπειρία στους πελάτες μας, κατά τα επικείμενα μεγάλα στοιχηματικά γεγονότα όπως το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου».